Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hønefoss er jeg redd blir det nye Ham-Kam, kjedelig lag uten noe særlig folk på kampene. Haugesund er derimot litt morsommere, dog en ganske gammel og slitt stadion, men opprykket setter kanskje fart i planene om nytt anlegg. Håper det er like mye engasjement som hos Ålesund, vestlandsklubbene har hvert fall generelt sett mye mer folk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Hjernestarter?"

"hehehehe"

"hohohaha"

Siste kampen med Semb som sidekommentator regner jeg med. Et tap jeg ikke har noe imot.

Fy faen så trist jeg blir av å høre dem. Rett og slett håpløst.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Da foreslår jeg at du ser\hører mer på fotball på tv.

En av de bedre? Hørt slikt.

Men din egen smak og mening skal du selvfølgelig få bestemme selv. :)

Ga Nils Johan Semb en High Five engang. Han ble så glad. atte.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Han må jo være en av de mest konservative fotballpersonlighetene ute i landet. Når han blir satt sammen i ei trang kommentatorbod med Alsaker så blir det ikke noe god kommentering. Men nå er det lenge siden jeg har hørt god kommentering i det hele tatt på norsk tv.

Skrevet
Bare jeg som så et rødt til Annan på slutten der?

Når da? Kan ikke ha fått med meg situasjonen. Jeg forventet dog rødt til Annan i dag når han fikk kort for munnbruk.

Prica er og blir syk!

Skrevet
Jeg har skjønt at det er populært å mislike måten han kommenterer på, men dere kommer ikke med eksempler, og da blir det i grunn bare litt småteit :)

Han sier utrolig mye feil og merkelig. Ikke en bra kommentator når man begynner å lure: "hva sa han egentlig der?".

Skrevet

Synd det ikke ble seier i dag, men uansett kjekt å gå en sesong uten å tape mot seriemesterne. "Flo-pasning light" scoring på trønderne, satt som en kule den der. Drillo likte nok akkurat den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...