Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Enorm Molde-sjanse! Molde bryter på midten, og Mame Biram er alene gjennom. Londak er ute og redder forsøket, men ballen går til Pape Pate. Han skyter fra 16-meterstreken ute til venstre, men ballen treffer stolpen på det tomme målet! Utrolig at Molde ikke tar ledelsen!

PAPE DIOUF! :wallbash:

Mer ustabil spiller skal du lete lenge etter.

edit: Ah, 3-2 Hoseth :love:

Endret av Perfecta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt FUCKINGS utrolig at vi taper 2 poeng mot godset idag... Vi var klart best men utrolig nok klarer å skåre bare 2 og få hele 2 imot....

Skrevet

Jeg tippet på oddsen i dag, og på et tidspunkt lå alle kampene an til å gå inn, men til slutt endte det med at ikke en eneste en ble riktig. Helt utrolig typisk. Jeg skal begynne å tippe konsekvent på resultatene jeg IKKE håper på.

Skrevet
Eit fantastisk mål av Strømsgodset spelaren, ei kanon utenfor 16-meteren! Slike mål ser man ikkje ofte.
Joda, i Start kamper så. Er mildt sagt ikke første gang Høie står for langt ute :p
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

That was fast.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nok en gang vises det hvor elendig norsk dommerstand er. Herrefred!

Stevie Wonder kunne gjort en bedre jobb.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Karadas er direkte en badass!

Men herre for en elendig dommer Hagen er. Mannen har ikke kontroll på kampen for fem flate øre.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

I Norge ja, ellers så fins det haugevis meg gode dommere som har kontroll på kampene sine.

Hihi, Synd det Huseklepp. Knis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...