Gå til innhold

ArmA II: Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen positive italienske omtaler:

 

9/10

http://www.meristation.com/v3/des_analisis...cw4a2d4f10db9ab

 

7.7/10

http://www.3djuegos.com/juegos/analisis/4061/2/arma-2/

 

9/10

http://www.eurogamer.it/articles/arma-ii-r...e_576960?page=3

 

 

Også en negativ omtale. Er det bare meg eller er alle de skikkelig negative omtalene tyske? Kanskje det er noe i myten om at tyskere ikke kan fordra feil og dårlige konstruerte ting? :)

 

50/100

http://www.4players.de/4players.php/dispbe...9398/63778.html

 

 

Altså varierende omtaler, for å si det mildt. Utviklerne har sagt at den internasjonale versjonen som kommer til norge vil ha 1.01 final patchen innebygd, og 1.02 patchen skal etter planen slippes 19 juni, samme dag som spillet kommer ut. Så kanskje kan vi da patche øyeblikkelig.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
For de som fremdeles er skeptiske, så kommer det en 2GB demo på mandag eller tirsdag neste uke. :)

 

Skulle akkurat til å fortelle dette. Håper demoen kommer som en 1.02 utgave av spillet.

 

Noen positive italienske omtaler:

 

9/10

http://www.meristation.com/v3/des_analisis...cw4a2d4f10db9ab

 

7.7/10

http://www.3djuegos.com/juegos/analisis/4061/2/arma-2/

 

9/10

http://www.eurogamer.it/articles/arma-ii-r...e_576960?page=3

 

 

Også en negativ omtale. Er det bare meg eller er alle de skikkelig negative omtalene tyske? Kanskje det er noe i myten om at tyskere ikke kan fordra feil og dårlige konstruerte ting? :)

 

50/100

http://www.4players.de/4players.php/dispbe...9398/63778.html

 

 

Altså varierende omtaler, for å si det mildt. Utviklerne har sagt at den internasjonale versjonen som kommer til norge vil ha 1.01 final patchen innebygd, og 1.02 patchen skal etter planen slippes 19 juni, samme dag som spillet kommer ut. Så kanskje kan vi da patche øyeblikkelig.

 

Tror karakterene i dette spillet varierer MEGET etter smak og behag.

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg var ganske negativ og sa at det så helt likt ut som Arma 1. Men der tok jeg feil! Fyttigrisen, dette tar kaka!

 

Til han som klagde på "head bobbing", man kan justere det fra 0 til 100% så det er ikkeno problem.

 

Det var jeg som klagde og jeg har også sagt at jeg fant den innstillingen. Jeg har beholdt headbob, men kun redusert den litt. Slik at ikke alt er så vanvittig ute av fokus. Stilte også floating zone opp,slik at den blei litt mere likt OFP og ArmA.

Utrolig bra med ArmA2.

 

Holder på å teste Beta Dedikert server.exe. Får se om jeg får det til utover uka.

Satser på at det kommer en skikkelig server.exe rundt den 19, når hovedrelease er....

Endret av NoBrainer
Lenke til kommentar
Demo i dag eller i morgen. ;)

 

Er det annonsert fra Bohemia Interactive eller har du vært i posen å hentet usikre fakta?

Basert på denne uttalelsen forrige uke på det offisielle forumet:

 

"Demo will be released next week, I expect monday or tuesday. We are now testing it, as we cut a lot of data and landscape it's quite difficult to not forget anything. Size will be around 2 GB. "

- Sitat, "ohara", BI-utvikler.

Lenke til kommentar
Demo i dag eller i morgen. ;)

 

Er det annonsert fra Bohemia Interactive eller har du vært i posen å hentet usikre fakta?

 

Er nok langt forbi usikre fakta, men når Bohemia ikke gidder å gjøre nyheter som dette offisiell på andre måter enn tilfeldige innlegg på forum, så gidder ikke ikke lete frem kildene.

Lenke til kommentar
Jeg vet jeg var ganske negativ og sa at det så helt likt ut som Arma 1. Men der tok jeg feil! Fyttigrisen, dette tar kaka!

 

Til han som klagde på "head bobbing", man kan justere det fra 0 til 100% så det er ikkeno problem.

 

Det var jeg som klagde og jeg har også sagt at jeg fant den innstillingen. Jeg har beholdt headbob, men kun redusert den litt. Slik at ikke alt er så vanvittig ute av fokus. Stilte også floating zone opp,slik at den blei litt mere likt OFP og ArmA.

Utrolig bra med ArmA2.

Kan du forklare meg hva floating zone er?

Lenke til kommentar

Håper virkelig at demoen blir sluppet i morgen tidlig, så lenge den ikke er full av bugs og er optimalisert sånn nogenlunde.

Gjett hvem som har fri! :!:

 

EDIT: Vet dere forresten om en svak cpu vil gjøre AI'en mye dårligere/dummere? Har bare en Pentium 4 (3,2 GHz) prosessor... :( I tillegg til det har jeg et HD4850 grafikkort og 3 gb ram, så prosessoren er en skikkelig flaskehals :p

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
Håper virkelig at demoen blir sluppet i morgen tidlig, så lenge den ikke er full av bugs og er optimalisert sånn nogenlunde.

Gjett hvem som har fri! :!:

 

EDIT: Vet dere forresten om en svak cpu vil gjøre AI'en mye dårligere/dummere? Har bare en Pentium 4 (3,2 GHz) prosessor... :( I tillegg til det har jeg et HD4850 grafikkort og 3 gb ram, så prosessoren er en skikkelig flaskehals :p

 

Håper som sagt den er av nyere versjon, altså 1.02.

Lenke til kommentar
Håper virkelig at demoen blir sluppet i morgen tidlig, så lenge den ikke er full av bugs og er optimalisert sånn nogenlunde.

Gjett hvem som har fri! :!:

 

EDIT: Vet dere forresten om en svak cpu vil gjøre AI'en mye dårligere/dummere? Har bare en Pentium 4 (3,2 GHz) prosessor... :( I tillegg til det har jeg et HD4850 grafikkort og 3 gb ram, så prosessoren er en skikkelig flaskehals :p

 

Hva slags type CPU du har, vil selvfølgelig ikke ha noe å si for hvor "dårlig" eller "dum" AI`en er..

Ja, den prosessoren vil være en stor flaskehals i systemet ditt. Du får heller ikke utnyttet dual core som spillet støtter.

Skal du spille A2 vil jeg anbefale deg å investere i en dual core prosessor.

Lenke til kommentar
Håper virkelig at demoen blir sluppet i morgen tidlig, så lenge den ikke er full av bugs og er optimalisert sånn nogenlunde.

Gjett hvem som har fri! :!:

 

EDIT: Vet dere forresten om en svak cpu vil gjøre AI'en mye dårligere/dummere? Har bare en Pentium 4 (3,2 GHz) prosessor... :( I tillegg til det har jeg et HD4850 grafikkort og 3 gb ram, så prosessoren er en skikkelig flaskehals :p

 

Hva slags type CPU du har, vil selvfølgelig ikke ha noe å si for hvor "dårlig" eller "dum" AI`en er..

Ja, den prosessoren vil være en stor flaskehals i systemet ditt. Du får heller ikke utnyttet dual core som spillet støtter.

Skal du spille A2 vil jeg anbefale deg å investere i en dual core prosessor.

 

eh...

 

Jo dårligere CPU du har jo dummere blir AI.

Det er CPU som beregner alle pather som AI skal gå, hvilke valg AI skal gjøre osv, så ved overbelastet CPU, så vil de være "stokk dumme"...Men om man bruker en DualCore eller en Xeon CPU spiller ikke nødvendigvis så stor rolle.

 

Men om patchen for 1.02 kommer i den 17 eller den 19 vites ikke. Den 17 er den release i Tsjekkia, mens den 19 er det jo for resten.

 

 

Floating zone er at man kan bevege på musepekeren uten at skjermbilde beveger seg. Brukes som regel for ikke å bli så sjøsyk, samt å ikke avsløre posisjonen din.

Har TrackIR 4 i tillegg og synes dette er bare helt rått.

Endret av NoBrainer
Lenke til kommentar
Håper virkelig at demoen blir sluppet i morgen tidlig, så lenge den ikke er full av bugs og er optimalisert sånn nogenlunde.

Gjett hvem som har fri! :!:

 

EDIT: Vet dere forresten om en svak cpu vil gjøre AI'en mye dårligere/dummere? Har bare en Pentium 4 (3,2 GHz) prosessor... :( I tillegg til det har jeg et HD4850 grafikkort og 3 gb ram, så prosessoren er en skikkelig flaskehals :p

 

Hva slags type CPU du har, vil selvfølgelig ikke ha noe å si for hvor "dårlig" eller "dum" AI`en er..

Ja, den prosessoren vil være en stor flaskehals i systemet ditt. Du får heller ikke utnyttet dual core som spillet støtter.

Skal du spille A2 vil jeg anbefale deg å investere i en dual core prosessor.

 

eh...

 

Jo dårligere CPU du har jo dummere blir AI.

Det er CPU som beregner alle pather som AI skal gå, hvilke valg AI skal gjøre osv, så ved overbelastet CPU, så vil de være "stokk dumme"...Men om man bruker en DualCore eller en Xeon CPU spiller ikke nødvendigvis så stor rolle.

 

Men om patchen for 1.02 kommer i den 17 eller den 19 vites ikke. Den 17 er den release i Tsjekkia, mens den 19 er det jo for resten.

 

 

Floating zone er at man kan bevege på musepekeren uten at skjermbilde beveger seg. Brukes som regel for ikke å bli så sjøsyk, samt å ikke avsløre posisjonen din.

Har TrackIR 4 i tillegg og synes dette er bare helt rått.

 

Så du mener en som har en CPU som blir belastet tja si 50% kontra en som blir belastet 80%, så vil AI`en oppføre seg helt annerledes?

Hvordan er dette i MP mener du? Sikkert morsomt å spille COOP der AI`en beveger seg på forskjellige måter, alt etter hvordan CPU de forskjellige spillerne har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...