Gå til innhold

frozen aoc account


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke spilt aoc på mange måneder nå så det står frozen på acc min, jeg har nå betalt for 3 måneder men står pending på payment details. Har jeg gjort noe feil, må jeg bare vente eller kan noen hjelpe meg?

 

Samma skjedde med meg for noen dager siden da accounten ble frozen fordi det ikke var peng på kontoen , reactivated og den sto fortsatt på pending , men ventet en 20 minutter eller noe så ordnet det av seg selv.

 

hvis det tar noe særlig lengre tid så hadde jeg sendt en mail til [email protected]

Lenke til kommentar
ikke spilt aoc på mange måneder nå så det står frozen på acc min, jeg har nå betalt for 3 måneder men står pending på payment details. Har jeg gjort noe feil, må jeg bare vente eller kan noen hjelpe meg?

 

Samma skjedde med meg for noen dager siden da accounten ble frozen fordi det ikke var peng på kontoen , reactivated og den sto fortsatt på pending , men ventet en 20 minutter eller noe så ordnet det av seg selv.

 

hvis det tar noe særlig lengre tid så hadde jeg sendt en mail til [email protected]

Har ikke spilt siden sommeren, er char mine slettet pga for lang innaktivitet eller kan de fortsatt fiskes opp?

Lenke til kommentar
ikke spilt aoc på mange måneder nå så det står frozen på acc min, jeg har nå betalt for 3 måneder men står pending på payment details. Har jeg gjort noe feil, må jeg bare vente eller kan noen hjelpe meg?

 

Samma skjedde med meg for noen dager siden da accounten ble frozen fordi det ikke var peng på kontoen , reactivated og den sto fortsatt på pending , men ventet en 20 minutter eller noe så ordnet det av seg selv.

 

hvis det tar noe særlig lengre tid så hadde jeg sendt en mail til [email protected]

Har ikke spilt siden sommeren, er char mine slettet pga for lang innaktivitet eller kan de fortsatt fiskes opp?

 

 

kan sikkert "fiskes" opp, har tenkt å reaktivere kontoen min selv snart: ) er jo så mye bra endring i spillet for tiden, gi meg dx 10! :D

Lenke til kommentar

Kan ikke si noe med sikkerhet, men trur ikke de sletter karakterene til folk, det ville vel i grunnen også være å skyte seg litt i nakken om de håper at folk skal komme tilbake :p

 

Nei, trur vi kan være ganske så sikre på at karakteren din ikke forsvinner, men som noen nevnte over tar det litt tid. Hos meg tok det en hel natt og godt ut på dagen da jeg aktiverte min konto på kveldstid for en stund siden.

 

Er det ikke fikset innen noen timer ville jeg prøvd å kontaktet dem, og dobbeltsjekk at det har blitt trukket av kontoen din, hvis ikke så kan det jo være noe som er galt og desto bedre grunn til å kontakte dem og spør om de vet noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...