Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Får ikke start på lett mcen :(

xchrisx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan barre pusse av overflaterusten. Men husker ikke helt hva en ny en koster.

Men tviler litt på at en 05 coil passer på en 03 model. Yamaha forandret DT'ene sine i 2004.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan barre pusse av overflaterusten. Men husker ikke helt hva en ny en koster.

Men tviler litt på at en 05 coil passer på en 03 model. Yamaha forandret DT'ene sine i 2004.

Var det jeg trodde :)

Skrevet

Vis det ikke er coilen hva skal jeg gjøre da?

Og skal rense forgasseren tenkte jeg er det vanskelig? og hvordan skal jeg gjøre det?

Skrevet

Skru forgassern ifra hverandre og legg den i bøtte eller lignende med bensin i over natta.

Er ikke sikker på om du trenger skru ifra hverandre hele forgassern, men ta ihvertfall de større delene så bensinen får komme skikkelig til.

Skrevet

Ikke bare la den lige i bensin, blås gjennom med trykkluft. Skru ut alle dysene (2 eller 3) og fysisk stikk noe gjennom, ikke bare blås. Ta en tynn metalltråd eller lignende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kannebensin er slettes ikke fyfy, men som du sier. Men du har rett, hvis den har ligget en stund kan det oppstå kondens, men vanligvis så bruker folk bensinen de har på kanna ganske kjapt. Rekner eg meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...