Gå til innhold

MTU-kunder får bedre tilbud hos tele2 enn andre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja..... Meldte portering fra Champion til OneCall aktiv for noen måneder siden. Samme pris, men sparte 50 øre pr samtale i oppstart. Ble ringt opp av Tele2 noen dager før porteringen og fikk tilbud om 150 gratis ringeminutter hver måned i ett år om jeg benyttet angrefristen mot onecall. Slo til på det og det virker faktisk! Er ingen storkunde, ringer vel for snaue 300 pr måned.

Lenke til kommentar
tja..... Meldte portering fra Champion til OneCall aktiv for noen måneder siden. Samme pris, men sparte 50 øre pr samtale i oppstart. Ble ringt opp av Tele2 noen dager før porteringen og fikk tilbud om 150 gratis ringeminutter hver måned i ett år om jeg benyttet angrefristen mot onecall. Slo til på det og det virker faktisk! Er ingen storkunde, ringer vel for snaue 300 pr måned.

nesten så det frister å bytte operatør for at tele2 skal kontakte meg for et bedre tilbud.

Lenke til kommentar
På mandag skal jeg bestille meg et abonnement fra Tele2 som koster 29øre pr sms og 29 øre pr minutt og ingen månedspris. Husker ikke navnet på det, men man må være forhandler for å få det. :-)

Det er tele2 champion du har fått, de har bare opplyst om prisene uten moms, siden du har forhandler og får trukket denne fra ;)

Lenke til kommentar

så mye verdsetter tele2 eksisterende kunder:

 

Hei og takk for din henvendelse.

 

Vi beklager om du synes dette er urettferdig, men situasjonen for MTU-kundene er spent nå og de må få overført sine abonnement så fort som mulig for å ikke miste sitt mobilnummer. Vi kan desverre ikke tilby samme tilbud til andre.

 

Vi ønsker deg en fin dag.

 

Gjør meg forbanna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...