Gå til innhold

MTU-kunder får bedre tilbud hos tele2 enn andre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dain Bramaged: Fristen for å benytte seg av tilbudet, ja. Men det er klart de betingelsene må jo gjelde over en rimelig tid ellers blir det jo bare lureri.

Sefølgelig, jeg som tenkte litt kort. ;)

 

Ja, det er et litt mer interessant spørsmål med tanke på hvor ofte dagens operatører bytter frem og tilbake og skifter ut abonnementene sine..

Lenke til kommentar

Noen som har noe info om hvor lenge man får 50 gratis minutter per måned med champion? var jo ekstremt lite informasjon om tilbudet hos tele2. Hvor lenge vil man få 50 gratis minutter og er det helt gratis eller er det bare minuttprisen som er gratis, og man må betale for oppstart? Hadde vært greit å vite. Jeg hadde mitt reservenummer hos mtu, og har portert det over til champion med 50 gratis min nå. Hovednummeret er på tele2 sheriff. Lurer på hvor lenge det varer. Tele2 er nå eneste operatør med gratis-abonnement. Alle andre har måtte legge inn årene for slike tilbud. Tele2 følger sikkert etter.

Lenke til kommentar

Ja ikke sant. Det reagerte jeg også på. Jeg har ingen dokumentasjon på at jeg har dette tilbudet, og ingen informasjon om hva som faktisk inngår i tilbudet. Sikkert fordi det ble snekret sammen i en fei, men informasjonen burde jo være tilgjengelig en eller annen plass. Hvordan kan de selge et produkt uten å informere om hva produktet inneholder?

Lenke til kommentar

Vil Tele2 klare å portere nr mitt fra MTU ?

Bestilte Tele2 1 desember før kl 22 (står på hjemmesiden at det må gjøres).

 

Problemet er at jeg bestilte hos telenor først, men det ble ikke utstedt pga manglende innbetaling hos telenor.

 

Vil Tele2 se på meg som Telenorkunde nå? Da vil portering ta 3-4 uker i følge tele2.no

Endret av Ubuntu
Lenke til kommentar
Ja ikke sant. Det reagerte jeg også på. Jeg har ingen dokumentasjon på at jeg har dette tilbudet, og ingen informasjon om hva som faktisk inngår i tilbudet. Sikkert fordi det ble snekret sammen i en fei, men informasjonen burde jo være tilgjengelig en eller annen plass. Hvordan kan de selge et produkt uten å informere om hva produktet inneholder?

I e-posten jeg mottok da jeg porterte over står det "Abonnement: Champion - Kampanje nov 08" og det med kampanje nov 08 stemmer overens med slutten av url'n på bestillingssida for Champion ved å gå via MTU ordre-pekeren. I papirbrevet står det bare Champion, og beskjed under at om det ikke stemmer må jeg gi beskjed til Tele2. Jeg har vurdert å gi beskjed, men det er jo Champion, så er jo ikke direkte feil. Jeg savner også bedre prisinformasjon (gjelder det også oppstartspris, eller kun for tiden samtalen går osv). For å logge inn på "min side" behøver jeg fakturanummer, som jeg da ikke har. Forøvrig har jeg et annet nummer hos Tele2, og under "Endre informasjon" er det kun opplyst et telefonnummer, og det er ikke for Champion abb., men fra abb. jeg har hatt der lenge.

 

(Edit: Nettsidene til MTU er tydeligvis nede nå,gjelder også MTU min side.)

(Edit2: Kanskje nettsidene er oppe, men jeg mangler IP'n, og DNS-tjeneren vil ikke gi meg noen IP )

Endret av balder80
Lenke til kommentar

Jeg fikk også den "Abonnement: Champion - Kampanje nov 08" på epost, og det vanlige standar brevet for Champion i posten. Men Tele2 har ikke klart og sende meg nytt SIM-kort på nummeret jeg porterte fra MTU, kun PIN&PUK-kode. Får vel sende en mail nå som MTU er nede. Nettsiden ser foresten ut til og virke hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...