Gå til innhold

Hvordan spille eks. Heroes 3 uten cd?


Sunni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?

 

Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.

Lenke til kommentar
[..ctrl-v...]

 

Du kan klippe og lime, veldig bra. Legg merke til at det ikke står noe om nocd der.

 

Men ja, jeg vet det er fyfy. Kanskje på tide å gjøre det eksplisitt?

 

med dette progremmet kan du sette opp kunstige cdromer(aka mounte), så slipper du å ha cden i.

 

Det er avhengig av kopibeskyttelsen. Det er ikke riktig, rent generelt sett.

Lenke til kommentar

Takk for svar! Jeg setter pris på alle ideene jeg får her på forumet og alle mulighetene det gir.

 

Er det noen som kan svare meg på mitt direkte spørsmål?Hvor og hva på orginal cden jeg kopier fra og hilken mappe jeg setter det i?

Kansje det er avlegs?Men i noen tilfeller kan det være det enkelt?

Lenke til kommentar
Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"?

 

Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale.

 

hele posten er ulovlig og blir sengt. jaja. jeg får vel bare legge til et like lovlig spm: hvor finner man bra porr?

Lenke til kommentar
[..ctrl-v...]

 

Du kan klippe og lime, veldig bra. Legg merke til at det ikke står noe om nocd der.

 

Men ja, jeg vet det er fyfy. Kanskje på tide å gjøre det eksplisitt?

 

Tja, for eksempel "Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. " :)

 

Og nei, jeg legger ikke ut dette for å være wannabemoderator, men jeg prvøver å hjelpe de nye som spør om dette slikt at de ikke blir utestengt.. :/

Lenke til kommentar

Jeg støtter blib her;

Det står "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", og jeg vil tolke dette som info som kan lede til piratvirksomhet...

 

Dersom man vil spille to player må man vel etter reglene eie 2 stk av spillet? Eller så var det en periode det fulgte med "spawn" cds der den andre maskinen kunne bruke tror jeg... Ikke i heroes 3 da...

Lenke til kommentar

Joda, det er fullt lovlig å ta kopier og lignende, det sure er bare at vi ikke har lov til å diskutere det her :/

 

Og ja, NOCD "patches" er cracks. Det er det som _ER_ cracks... Kommer faktisk ikke på noen andre former for cracks akkurat nå, bortsett kanskje fra slike som cracker applikasjoner og programmer slikt at en slipper å registrere og lignende :/

Lenke til kommentar
Joda, det er fullt lovlig å ta kopier og lignende, det sure er bare at vi ikke har lov til å diskutere det her :/

 

Og ja, NOCD "patches" er cracks. Det er det som _ER_ cracks... Kommer faktisk ikke på noen andre former for cracks akkurat nå, bortsett kanskje fra slike som cracker applikasjoner og programmer slikt at en slipper å registrere og lignende :/

 

Men... siden han har original cd'en så trur jeg moderatorene er såppas snille at de lar denne tråden leve. Siden du ikke er moderator så... ja... :shrug:

Lenke til kommentar

Uff, liker ikke å være den som argumenterer MOT dette her :(

Men så er det nå slik reglene er da

 

Jeg er jo ingen mod og vil heller ikke være, så jeg skal bare sitte å se på om en mod gjør noe, hvis ikke så bryr jeg meg særlig ikke bortsett fra at det blir litt merkelig :)

 

Men altså, absolutt ALLE kan si at de eier orginalen og bare vil ha en NOCD, ALLE kan si det, men det er ingen måte de som trenger å vite det kan få vite akkurat det på, med mindre de oppsøker personen selv :)

 

Også er det dette her med at diskusjonen kan hjelpe andre som IKKE har orginal CD til å cracke sin :(

Lenke til kommentar

Det du i beste fall gjør er følgende:

 

- lag et cdimage av cden med feks clonecd, blindwrite eller Alcohol 120%(beste virker å være siste). (ClonyXXL er også bra for å finne ut hvilken protection spillet ditt har..)

 

- bruk så daemontools (eller Alcohol 120%) for å "mounte" dette imaget som en virtuell cd (dette ligger da forhåpentligvis på harddisken).

 

Dette ovenfor forutsetter at du har en cd/brenner som klarer å lage imaget korrekt. Du trenger ingen no cd patch med metoden over..

No-cd patch er dog siste utvei.. Du må ha en ny slik hver gang du oppdaterer spillet med fixes fra produsenten.

Lenke til kommentar
Jeg støtter blib her;

Det står "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", og jeg vil tolke dette som info som kan lede til piratvirksomhet...

 

Dersom man vil spille to player må man vel etter reglene eie 2 stk av spillet? Eller så var det en periode det fulgte med "spawn" cds der den andre maskinen kunne bruke tror jeg... Ikke i heroes 3 da...

 

Noen spill lar man bruke to SN på nettverk men ikke på internett, utifra dette skal det å bruke en nocd crack være lovelig. For gusds skyld så må man være litt fleksible og ikke si at man må kjøpe to X av alle spill man skal spille på nettverk fordi man skal spille på nettverk av og til. Vil si at det er verre å laste ned Warez enn å spille eget spill på nettverk en sjelden gang

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...