Gå til innhold

Hvordan spille eks. Heroes 3 uten cd?


Sunni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, for eksempel "Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. " :)

 

FYI: Crack != nocd.

 

Og nei, jeg legger ikke ut dette for å være wannabemoderator, men jeg prvøver å hjelpe de nye som spør om dette slikt at de ikke blir utestengt.. :/

 

Blir ikke utestengt for noe som ikke eksplisitt står i reglene. TST har vel skrevet tidligere at nocd er noe som er uønsket av utviklerene.

Men det er en hyggelig gestus av deg.

 

Last ned daemon tools og mount cd `n på hardisken, dette vil få datamaskinen til å tro at du har en ekstra cd-rom. Dvs at du kan legge cden inn på den "falske cdromen" på begge maskinene, og du kan arkivere orginalen.

 

Igjen, nei, avhengig av kopibeskyttelsen, så vil ikke dette alltid funke.

 

Jeg støtter blib her;

Det står "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", og jeg vil tolke dette som info som kan lede til piratvirksomhet...

 

Nå er ikke du moderator, så det betyr egentlig lite.

 

Og ja, NOCD "patches" er cracks. Det er det som _ER_ cracks...

 

Igjen, nei.

 

Dette ovenfor forutsetter at du har en cd/brenner som klarer å lage imaget korrekt. Du trenger ingen no cd patch med metoden over..

 

For n-te gang: Nei, ikke nødvendigvis.

 

 

Disclaimer: Jeg vet nocd er uønsket, og det er ikke meningen å starte ennå en 'hvorfor er nocd uønsket'-debatt. Beklager hvis det oppfattes slik.

Lenke til kommentar

Igjen takk for alle svar,synspunkter og nye ideer!

 

Ved å gjøre noen enkle og raske inngrep kan jeg spille Heroes 3 uten CD.

Man skal kopiere fra en bestemt mappe (patch?) på orginal cden og kopiere den i en bestemt mappe på hardisken,og vips så spiller du uten cden.Hva,hvordan og hvor?

 

Det er godt å slippe å lete i den store orginalCdhaugen!

Lenke til kommentar

Jeg skriver dette, selv om jeg risikerer å bli sperret. Det er på en måte min protest mot de firkantede kopireglene.

 

Jeg foretrekker no cd patcher, og har lastet ned dette til flere spill JEG HAR SELV OG SPILLER I NETTVERK. no cd patchen er en fil som skal erstatte exe fila i spillmappen din, så du må legge den der du har installert spillet slik at den overskriver den gamle. pass på å få riktig versjon av patchen. da funker det alltid..

Lenke til kommentar
Jeg støtter blib her;

Det står "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", og jeg vil tolke dette som info som kan lede til piratvirksomhet...

 

Nå er ikke du moderator, så det betyr egentlig lite.

 

Ja, hvordan folket tolker lover er jo ikke viktig, bare domstolens (og muligens advokatens) tolkning som betyr noe.

Lenke til kommentar
Jeg støtter blib her;

Det står "informasjon som kan lede til piratvirksomhet", og jeg vil tolke dette som info som kan lede til piratvirksomhet...

 

Nå er ikke du moderator, så det betyr egentlig lite.

 

Ja, hvordan folket tolker lover er jo ikke viktig, bare domstolens (og muligens advokatens) tolkning som betyr noe.

 

Jeg kjører på rødt når omstendighetene tilater det.Det er fordi loven skal tjene menneske og ikke omvendt.

Dette er min mening og ikke det eneste rette. :)

Noen ganger må jeg betale og den sjangsen unner jeg meg om jeg har råd til det.Dette for å kjenne en frihet over systemet.

Lenke til kommentar

Takk for mange svar.meninger,synspunkter og nye ideer.De kommer godt med!

 

Jeg vil gjerne ha flere.

 

Jeg kan ikke se at jeg har fåt et direkte svar på følgende spørsmål:

 

Hvor (fra hvilken mappe-patch) i Heroes 3 på orginal cden kan jeg kopiere fra og hvilken mappe skal jeg kopiere til?

Lenke til kommentar
Takk for svar! Jeg setter pris på alle ideene jeg får her på forumet og alle mulighetene det gir.

 

Er det noen som kan svare meg på mitt direkte spørsmål?Hvor og hva på orginal cden jeg kopier fra og hilken mappe jeg setter det i?

Kansje det er avlegs?Men i noen tilfeller kan det være det enkelt?

 

du laster ned .exe fila fra gamescopyworld og flytter den i mappa med den orginale .exe fila.....da får du spørsmål om du vil skrive over den orginale .exe fila svar ja... og spill i vei ;)

Lenke til kommentar
Takk for svar! Jeg setter pris på alle ideene jeg får her på forumet og alle mulighetene det gir.

 

Er det noen som kan svare meg på mitt direkte spørsmål?Hvor og hva på orginal cden jeg kopier fra og hilken mappe jeg setter det i?

Kansje det er avlegs?Men i noen tilfeller kan det være det enkelt?

 

du laster ned .exe fila fra gamescopyworld og flytter den i mappa med den orginale .exe fila.....da får du spørsmål om du vil skrive over den orginale .exe fila svar ja... og spill i vei ;)

 

Takk for ditt direkte svar.

Ser også at andre har svart meg med noe av det samme,men en dog ikke så direkte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...