Gå til innhold

Kulturo: Trailer: 2012


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Filmen ser bra ut, problemet blir bare at dette kommer til aa overbevise idioter over hele verden om at verden kommer til aa gaa under i 2012.

Ja, for det skjedde jo når f.eks Independence Day og Cloverfield kom. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har ikke sjekka det ut selv, men akkuratt denne dommedagsprofetien er ikke snappet ut av løse luften. mayakalender som i 2012 kommer til å stå i null etc. ting skal visst virke "logisk" hvis man er veldig lettpåvirkelig, eller dum som jeg vil kalle dem..

 

men det kan jo bli en helvetes film!

 

de som er nyfikne på hva et digert legeme som passerer nærme jorden vil gjøre med oss kan jo se litt på hvilken rolle månen spiller for planeten vår. uten den hadde alt gått til helvete. jeg har infoen min fra en dokumentar kallt: "if we had no moon"

Lenke til kommentar
Det var jo tross alt de som introduserte konseptet med 2012.

Mhm, nøyaktig like mye som de «introduserte konseptet» med følgende datoer:

 

August 11, 3114 BCE

November 13, 2720 BCE

February 16, 2325 BCE

May 21, 1931 BCE

August 23, 1537 BCE

November 26, 1143 BCE

February 28, 748 BCE

June 3, 354 BCE

September 5, 41 CE

December 9, 435

March 13, 830

June 15, 1224

September 18, 1618

Lenke til kommentar

Independence Day og The Day After Tomorrow eier jo da! Godzilla er vel mer midt på treet, mens 10,000 BC har jeg ikke fått sett ennå. Er det noe Roland Emmerich kan lage, så er det episke katastrofefilmer. Det jeg likte med ID og TDAT var at det ikke var en eller annen helt som reddet verden like før det smalt; alt gikk til helvete, og ingen kunne gjøre noe med det. Håper og tror at denne filmen blir på samme måten.

Lenke til kommentar
President1447: Etter det jeg husker saa reddet de verden i Independence Day jo.

Joa, men ikke med en gang. Romvesnene fikk lov til å ødelegge litt av hvert først, det er det som er poenget mitt. I nesten en hvilken som helst annen film ville en eller annen helt ha funnet på noe helt genialt akkurat i siste øyeblikk, og jeg synes Emmerich klarte å unngå den fallgruva relativt bra.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...