Gå til innhold

Forelska? I dataen!?.....(rødme)


Anbefalte innlegg

Jeg kan vel kanskje kalle meg selv for et nerd, jeg også...

Her ei natt så drømte jeg faktisk om prosessorvifter!! :D:D:lol:

Begyner vel å bli litt extremt, da? :oops:

 

Hehe, da må jeg bare få sitere en kamerat fra her om dagen, da han akkurat hadde våkna:

 

"tror eg hadde ein litt for spennende drøm om at eg ikkje hadde nok vifter til å ha i religions timen eller noe piss..."

 

Tror han skjønte enda mindre enn meg om den drømmen... :lol:

 

Edit: Har noen av dere drømt CS ? Altså drømt at dere spilte Counter-strike? :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker dataen min men finner jenter mer atraktive sån sett j..... 8) 8) er det jeg som ikke er nerd nok eller er han litt.... :roll::roll: hehe....

Nei, du må nok bli litt mere nerdete! :D:D

PS! Jeg vil bare opplyse om at om jeg drømmer om BÅDE damer og datadeler, viss det var meg du siktet til! :wink:

Lenke til kommentar

Nei data er verdens mest utbrete "religion" kan ikke lve uten jeg heller nei :lol:

Men mye annet duger oxo i livet som fotball jenter og MUSIKK som jeg bruker datan til å finne det jeg vill ha :p

 

Grunnen til at jenter liker data mindre en gutter er vell at de ikke kan det med untak av Penta da ( orker ikke komentarene hennes!) nei da penta bare tuller :wink: :p:D

Lenke til kommentar

Jeg hadde en drøm i forrige uke tror jeg, litt sån rar..

 

Var på lan og skulle sove, sovna naturlig vis og våkna og huset var overflømd av vatn(desilert) hadde komme inn i kabinettet mitt og alle de andre og alt gikk sinsvakt fort og bra. så for vannet og pc'n ble treg..

 

Likte ikke den drømen når jeg våkna, fikk angst om min stakkars pc var ødelagt...

Lenke til kommentar

Hva gjelder "ting" var å selge snekka det vanskeligste. Pussa fra gammel holk til et veritabelt møbel. Blank messing, det lyse treverket skrapa fram igjen, allt av tauverk var spleisa (ikke en knute eller tapebit noe sted) og motoren gikk som en klokke.

Var stolt av den jobben der. Men den "het" aldri noe annet enn "snekka".

 

Blir fort et eller annet slags forhold til noe man bruker mye tid på.

Men å kalle det kjærlighet blir i mitt tilfelle feil.

Synes det blir feil å selge gammelt datautstyr, men jeg gir bort det aller meste til slekt og venner.

Artig å se når ting blir satt pris på.

Lenke til kommentar
Etter "hatt" meg med dama må jeg innrømme det første jeg gjør er faktisk ikke kle på meg men sette meg ved datan. Så er noe med datan ja :roll:

 

 

Det der med "hatt" meg med dama, kan du utdjupe deg litt mer 8) ?

Hatt som i Hatt sammleie, seksuelaktivitet

Edit: Men håper ikke girl`en min ser dette, får hun har spurt se hehe

"ER DATAN VIKTIGERE EN MEG? " etc. men sikkert flere her som kjenner igjen den

Lenke til kommentar

Sist fredag la jeg meg veldig sent, og sov veldig dypt. Drømmen var så virkelig at det var nesten som om jeg kjente at eg hadde skrevet i hele natt.

Jeg drømte en god del om IRC, (var blitt OP en del steder) og at jeg hadde fått 100mbits linje. For å si det kort, livet var herlig foran skjermen. Men så skjer det det at jeg våkner opp, tusler bort i PCkroken min og ser til min forundring at noen har stjelt linja mi! :grumpy: Jeg fikk faktisk vondt i halsen når jeg oppdaget at jeg bare drømte. Da har det gått ett hakk for mye syns jeg... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...