Gå til innhold

Forelska? I dataen!?.....(rødme)


Anbefalte innlegg

Vel vel, forelska er vel kanskje et litt for drøyt utrykk, men å bli føleses messig opphengt i din komplette PC eller enkelte datadeler er vel ikke uvanlig?? :oops:

 

Av og til når jeg skal selge enkelte datadeler f.eks. Prosessor, skjermkort, spill etc. så må jeg innrømme at jeg har blitt så pass sterkt knyttet til produktet at det har blitt et slags følesesmessig forhold til produktet, noe som kan sammenlignes med et forhold til en kjæledegge katt eller hund eller noe :roll:

 

Jeg veit det høres utrolig ut, å kunne få følelser for en liten dings som er full av ørsmå strømledene tråder, og det hele er vel stort sett noe plast og metall :evil:

 

Men den utløsende faktoren for at disse følesene oppstår er jo alt det utrolig fantastiske og spennende den lille partneren din kan få til. Det finnes ingen grenser i dataverden. Og disse følesene som man kan få, vil man ofte merke først etter at man har kvittet seg med produktet. :o

 

Vel vel jeg måtte bare skrive noen linjer om dette :o

 

Er det noen andre her som har noen mening om dette? Gjerne noen av de mange som har skrevet flere tusen innlegg om nettopp: DATA!!!

 

He-he-he

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et par mnd til så er du fullkommen nerd :D

 

Ps. hva med det motsatte kjønn ?

 

Han skriver "...jeg har blitt så pass sterkt knyttet til produktet at det har blitt et slags følesesmessig forhold til produktet, noe som kan sammenlignes med et forhold til en kjæledegge katt eller hund eller noe "

 

...så du sammenligner det motsatte kjønn med kjeledyr(et) (ditt)? stakkars dyr.. hvis du har :wink:

Lenke til kommentar

For å si det sånn, jeg ville aldri ha solgt cpuen min til noen jeg hvet ikke ville ta vare på den, er så forbanna glad i cpuen min at det er ikke til å tro, men kabinettet mitt, det hater jeg, selv om det er et fint modda chieftec...Argh!

 

Cpuen er forresten en Intel pentium 4 1.6a overklokka til 2.4 :D artig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Et par mnd til så er du fullkommen nerd :D

 

Ps. hva med det motsatte kjønn ?

 

Han skriver "...jeg har blitt så pass sterkt knyttet til produktet at det har blitt et slags følesesmessig forhold til produktet, noe som kan sammenlignes med et forhold til en kjæledegge katt eller hund eller noe "

 

...så du sammenligner det motsatte kjønn med kjeledyr(et) (ditt)? stakkars dyr.. hvis du har :wink:

 

Katten min har det bedre enn pc èn :lol:

 

(må innrømme at jeg nesten får tårer i øyene når jeg selger en pc som jeg har bygd selv ) :-?

Lenke til kommentar
Jeg kan vel kanskje kalle meg selv for et nerd, jeg også...

Her ei natt så drømte jeg faktisk om prosessorvifter!! :D:D:lol:

Begyner vel å bli litt extremt, da? :oops:

 

 

 

 

Vel, jeg har ikke begynt å drømme om PC'en enda, men når man sitter langt ut i de små natte timer og har herlige opplevelser via multiplayer games og chatter hyggelig med andre spillere fra hele verden, ja så skulle det ikke forundre meg om jeg snart begynner å drømme om datadeler selv, det er jo de som tross alt prosesserer det vi opplever.

Det er jo også mange jenter som spiller games over nettet, man har en god mulighet til å få i stand en kjempe chat med ei ung kvinne. Man inngår kanskje noen komplotter mot andre spillere osv.

En gang løp jeg rundt med en liten mann i Diablo og traff på en liten kvinne med pil og bue, dette viste seg å være ei jente på 18 år i fra Texas, Usa. Vi chattet lenge og vel og spilte i sammen - bare kos! 8)

 

 

Men når man tenker på hva fremtiden vil gi, med en smal stor lcd-liknende skjerm og et grafikkort som kan gi bakoversveis selv til din mor, ja da begynner jeg å lure om det kanskje engang kan bli for skummelt.

Når man fantaserer på hva god grafikk kan gjøre i framtiden, så skulle det ikke forundre meg om man kanskje kan få seg en psykisk knekk av å spille et av fremtidens dataspill!! :-?

Lenke til kommentar

Må si at jeg ofte sniker meg tidlig enn morgen før dama våknet og sitter forran maskinen for jeg vet at når hun våkner så krever hun nok litt oppmerksomhet.

 

Vel, jeg er iallefall helt avhengi av dataen, går nesten så langt som å si at jeg ikke kan leve uten den... bare nesten...

 

Hvordan blir et liv uten data? Hmm går på skole... tja, da kan jeg iallefall ikke studere data... kanskje komunikasjons teknologi? Det er vel data der også? Nei det går ikke.

 

Skole, Jobb, Fritid, Hobby = Data... Hva gjør man da uten data?

----------

1000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...