Snurreleif Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Håper at uansett hvordan Fallout 4 blir så vil de fjerne mange av disse grotte/t-bane scenarioene, man blir veldig lei til slutt..
vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Jeg vil ha Morrowind 2 og Fallout 4 i den rekkefølgen. Er uinteressert i Oblivion 2.
Alliha Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 oblivion 2 starta dei på for lenge sidan...
oddishWILD Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Dette er jo to veldig spennende spilltitler.bare jeg tenker på de rykker det i smilebåndet
Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 oblivion 2 starta dei på for lenge sidan... Ettersom de ikke har sagt noe om noe nytt TES spill enda så vil jeg gjerne ha en link til hvor de har sagt det
Alliha Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 (endret) doh, høyre eg oblivion tenker eg automatisk tes xD my mistake Endret 20. november 2008 av alliha
vikingkylling Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Sist jeg hørte har de planlagt TES5, men ville ikke fokusere på det før de har gitt ut Fallout 3. Jeg vil gjerne ha TES5, men ikke Oblivion 2.
karl-wilhelm Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Håper de får bedre manusforfattere til Fallout 4, fordi.... Slutten i Fallout 3 var helt elendig. Patetisk rett og slett. Trodde først det var en mellomsekvens eller noe. Irriterer meg ennå! Helt enig i dette, mega latskap fra Bethesda sin side, som endel annet i dette spillet. Picard ftw
Alliha Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 (endret) slutten eg syns slutten var bra når eg fant ut kva koden var^^ men når kameraet zoome vekk frå meg, og eg ser bare ein klump med aska, då blei mykje ødelagt Endret 21. november 2008 av alliha
Windoge Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hvis de har tenkt å jobbe med Fallout 3 på lik linje som med Oblivion, vil ikke det bety at vi vil få se utvidelsespakker før et eventuelt Fallout 4? Noen som har hørt noe rundt dette?
Vrengtpolvott Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Hvis de har tenkt å jobbe med Fallout 3 på lik linje som med Oblivion, vil ikke det bety at vi vil få se utvidelsespakker før et eventuelt Fallout 4? Noen som har hørt noe rundt dette? De sa før release at de allerede hadde planlagt noen utvidelsespakker til Fallout3, så de jobber nok med det nå.
Windoge Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 I Oblivion hadde man faktisk mulighet til å fortsette med spillet etter at hovedoppdragene tok slutt. Dette kan man ikke i Fallout 3, så lurer derfor på hvordan de har tenkt å gjøre dette i Fallout 3.
Vaenas Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 Dem har nok noen gode idéer på lur til hvordan de skal løse det problemet. Blir sikkert noe som fortsetter historien på en eller annen måte, ellers legger de til nye omeråder og et SQ
felzius Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg syns de kan utvide fallout 3 i stedet. Jeg forventer utvidelser i form av flere grotter o.l. Men jeg ønsker meg en utvidelse av kartet, (evt. mulighet for å reise til nytt område)
Windoge Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Utvidelsespakken blir vel på en måte et helt nytt spill mtp at historien slutter etter at man har runnet spillet? I Oblivion legger de ved et nytt sted, også fortsetter man på en måte fra der man sluttet, og dette ønsker jeg å gjøre i Fallout 3, da man faktisk har jobbet en god del med karakteren sin gjennom spillet.
Vaenas Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 De sa at det var noe i retningen av Knights of the nine, altså en form for SQ som man kan gjøre immellom MQ
Windoge Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Noe som betyr at dersom man har runnet Fallout 3, så blir man på en måte tvingt til å starte på nytt? Hvis det er tilfelle blir de nok å miste noen spillere, da enkelte av oss ikke blir å spille gjennom alt igjen for å oppnå den karakteren de hadde opparbeidet seg.
Patney Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 De fikk erfaring fra Oblivion, slik at Fallout 3 ble som en utrolig forbedret versjon av Oblivion. Oblivion var underholdende, men utrolig mye var feil med det, og alt føltes så riktig ut i Fallout 3... Så jeg håper egentlig de lager TES 5 før Fallout 4, for nå har de litt mer peiling på hva de gjør.
Pivotal Skrevet 25. november 2008 Skrevet 25. november 2008 thomas: De fleste har da en save rett før de avsluttet main questen som de kan spille i fra. Er jo ikke akkurat som om man mister noe med å fortsette der.
Alompi Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Jeg sava utenfor døra til Lincoln Memorial lizm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå