Gå til innhold

Fallout 4 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper de får bedre manusforfattere til Fallout 4, fordi....

Slutten i Fallout 3 var helt elendig. Patetisk rett og slett. Trodde først det var en mellomsekvens eller noe.

Irriterer meg ennå! :mad:

Helt enig i dette, mega latskap fra Bethesda sin side, som endel annet i dette spillet.

Picard ftw ;)

Skrevet (endret)

slutten

eg syns slutten var bra når eg fant ut kva koden var^^

men når kameraet zoome vekk frå meg, og eg ser bare ein klump med aska, då blei mykje ødelagt

Endret av alliha
Skrevet

Hvis de har tenkt å jobbe med Fallout 3 på lik linje som med Oblivion, vil ikke det bety at vi vil få se utvidelsespakker før et eventuelt Fallout 4? Noen som har hørt noe rundt dette?

Skrevet
Hvis de har tenkt å jobbe med Fallout 3 på lik linje som med Oblivion, vil ikke det bety at vi vil få se utvidelsespakker før et eventuelt Fallout 4? Noen som har hørt noe rundt dette?

De sa før release at de allerede hadde planlagt noen utvidelsespakker til Fallout3, så de jobber nok med det nå.

Skrevet

I Oblivion hadde man faktisk mulighet til å fortsette med spillet etter at hovedoppdragene tok slutt. Dette kan man ikke i Fallout 3, så lurer derfor på hvordan de har tenkt å gjøre dette i Fallout 3.

Skrevet

Dem har nok noen gode idéer på lur til hvordan de skal løse det problemet. Blir sikkert noe som fortsetter historien på en eller annen måte, ellers legger de til nye omeråder og et SQ

Skrevet

Jeg syns de kan utvide fallout 3 i stedet. Jeg forventer utvidelser i form av flere grotter o.l. Men jeg ønsker meg en utvidelse av kartet, (evt. mulighet for å reise til nytt område)

Skrevet

Utvidelsespakken blir vel på en måte et helt nytt spill mtp at historien slutter etter at man har runnet spillet? I Oblivion legger de ved et nytt sted, også fortsetter man på en måte fra der man sluttet, og dette ønsker jeg å gjøre i Fallout 3, da man faktisk har jobbet en god del med karakteren sin gjennom spillet. :)

Skrevet

Noe som betyr at dersom man har runnet Fallout 3, så blir man på en måte tvingt til å starte på nytt? Hvis det er tilfelle blir de nok å miste noen spillere, da enkelte av oss ikke blir å spille gjennom alt igjen for å oppnå den karakteren de hadde opparbeidet seg.

Skrevet

De fikk erfaring fra Oblivion, slik at Fallout 3 ble som en utrolig forbedret versjon av Oblivion. Oblivion var underholdende, men utrolig mye var feil med det, og alt føltes så riktig ut i Fallout 3... Så jeg håper egentlig de lager TES 5 før Fallout 4, for nå har de litt mer peiling på hva de gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...