Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere til å komme til level 70,80 eller en annen lel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den raskeste måten å levle på nå, er å gjøre quests (så klasse har ikke noe å si). Tror jeg brukte rundt 3 timer på å bli lvl 13, og da visste jeg hvor alle questene var osv.

 

En veldig fin addon som er til stor hjelp m.h.t. questing er QuestHelper. Den sier hvor du skal gjøre questet og hvor du skal levere questet, samt hvilket quest du burde gjøre først.

Lenke til kommentar

Brukte 20 minutter fra 1 til 10 på magen min, rundt 4 timer fra 1 til 20 og 3 dager fra 1 til 50. Paladinen min brukte jeg 22 dager fra 1 til 20 ene og alene grunnet masse utforskning.

 

Brukte ca 2 timer fra 70 til 71 og nye 2 timer fra 71 til 72. Husk dette er /played tid.

 

Edit: Bruker Lighthead med diverse tileggspakker. Questhelpers med andre ord. Samler alle questene i det området, markerer dem av på kartet med kordinater, springer og gjør alle questene, leverer inn, repeterer. Den jeg bruker henter data fra WoWhead så det er mye nyttig informasjon i den.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Heh? Du går fra level 1 til 6-7 (kommer ann på hvor mange mobs du dreper) i startområdet, deretter har du noen sinnsvak lette oppdrag rett etterpå. Forøvrig en blood elf mage, det er et veldig lite startområde hvor det er tett mellom monstrene.

 

Men er sikkert kult å kalle folk for løgnere.

Lenke til kommentar
Hva med å bare nyte spillet også blir du level 80 en dag. Hvis du synes det er kjedelig så dropper du bare hele spillet, ingen vits å spille et spill du synes er kjedelig ;) .

Neida, likte spillet når jeg spilte det, men jeg gikk tom for quests rundt level 27 og jeg havnet for langt bak etter sommerferien. Grunnen til at det gikk så sakte var fordi jeg brukte altfor mye tid til å prate, gjøre quest, stikke til instancer og oppdage nye skumle områder. Det var en grunn til at jeg klarte å få 300 i skinning etter level 25/30. Husker ikke helt når.

Lenke til kommentar
Heh? Du går fra level 1 til 6-7 (kommer ann på hvor mange mobs du dreper) i startområdet, deretter har du noen sinnsvak lette oppdrag rett etterpå. Forøvrig en blood elf mage, det er et veldig lite startområde hvor det er tett mellom monstrene.

 

Men er sikkert kult å kalle folk for løgnere.

 

nei det går ikke. end of discussion. og nei, du levler heller ikke til level 7 i startområdet, gjør du det bruker du IVERTFALL mer en 20 minutter. du levelr ca til 5.6 og så griner du deg for til level 6 for morro skyld om du vil, og ja dette vet jeg siden jeg har gjort ALLE startområdene 4-5 ganger vær

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...