fugletiteren Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 jeg vet at gta oslo bare hvar en april spøk i 2005, men en fyr jeg skjenner mener at det skall komme i 2010. jeg tror ikke på det, men han sier at elkjøp og gamezone har sakt det til ham. det virker veldig usansynlig at de sier det, ime at det ikke er noen nettsider eller noe på google som viser til at det skall komme:P så noen som vet?
Vrengtpolvott Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Nei, det kommer ikke noen GTA Oslo i 2010. Enten lyver kompisen din, eller så hadde han på Gamezone/Elkjøp det veldig morsomt.
fox Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Han har blitt lurt, dessverre... Hvem gidder å lage et spill om Oslo, eller for den sakens skyld Norge? Det gidder i hvert fall ikke et stort selskap som Rockstar.
fugletiteren Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 jeg ler meg i jææl det er bare så morsomt at en dårlig spøk fra 2005 kan gjøre noe sånt mot en stakars gutt
r88 Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 jeg vet at gta oslo bare hvar en april spøk i 2005, men en fyr jeg skjenner mener at det skall komme i 2010. jeg tror ikke på det, men han sier at elkjøp og gamezone har sakt det til ham.det virker veldig usansynlig at de sier det, ime at det ikke er noen nettsider eller noe på google som viser til at det skall komme:P så noen som vet? Du er tydeligvis for ung til å ha kjørt bil i Oslo. Hvor usannsynlig tragisk ville det være med et GTA Oslo egentlig? Det ville vært en mikroskopisk liten, men fremfor alt BORING by å ha et GTA spill i. La oss kjøre ned slottstrappa, og en runde på Aker Brygge, og kanskje Ring 1, 2 og 3.. En annen ting hadde vært et GTA: Europe hvor man spilte som en leiesoldat som reiste med fly rundt i Europa for å utføre forskjellige oppdrag; drap, ran osv. Da kunne Oslo vært en av lokasjonene, men ville nok heller hatt Moskva, Paris, Lisboa, Madrid og en del andre byer fremfor Oslo, men kanskje Oslo i en tilleggspakke eller som downloadable content?
fugletiteren Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 jeg vet at gta oslo bare hvar en april spøk i 2005, men en fyr jeg skjenner mener at det skall komme i 2010. jeg tror ikke på det, men han sier at elkjøp og gamezone har sakt det til ham.det virker veldig usansynlig at de sier det, ime at det ikke er noen nettsider eller noe på google som viser til at det skall komme:P så noen som vet? Du er tydeligvis for ung til å ha kjørt bil i Oslo. Hvor usannsynlig tragisk ville det være med et GTA Oslo egentlig? Det ville vært en mikroskopisk liten, men fremfor alt BORING by å ha et GTA spill i. La oss kjøre ned slottstrappa, og en runde på Aker Brygge, og kanskje Ring 1, 2 og 3.. En annen ting hadde vært et GTA: Europe hvor man spilte som en leiesoldat som reiste med fly rundt i Europa for å utføre forskjellige oppdrag; drap, ran osv. Da kunne Oslo vært en av lokasjonene, men ville nok heller hatt Moskva, Paris, Lisboa, Madrid og en del andre byer fremfor Oslo, men kanskje Oslo i en tilleggspakke eller som downloadable content? nå vet jeg hvordan oslo ser ut. jeg bor i oslo og er mye i byen men enig med deg at oslo ikke er no spendende by og ha gta spiller i. men det var ikke spørsmålet heller
Jext Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei. At du i det hele tatt ser det som en mulighet er for meg ganske utrolig...
fugletiteren Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Nei. At du i det hele tatt ser det som en mulighet er for meg ganske utrolig... ????? at jeg ser på det som en mulighet at gta oslo skall komme?
Zeph Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Bango Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 GTA Oslo, plata wars. etterfølgeren til chinatown wars. Den har alle dine favoritter som Roy-Ole og Ronny med innslag av Tone.
Essem Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Nei. At du i det hele tatt ser det som en mulighet er for meg ganske utrolig... ????? at jeg ser på det som en mulighet at gta oslo skall komme? Ja. Hvem skulle gidde å lage et spill om Oslo? Markedet er ikke akkurat verdens største.
Bear^ Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 GTA Oslo kommer ikke til å bli noe morsomt, det er jo nesten ikke politi der.
head_hunter Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kjenner en fyr som dette. Han lyger om de dummeste tingene som, for dritt lenge siden sa han om et delfin spill "dolgin olympic" at han hadde rundet det. ikke bare går ikke det ann men han søg i det da vi sa at han skulle vise siden ingen trodde han. så sa han at vuss du kom langt nok kom du til gud og så til helvete idiot av en fyr.
iSimen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Haha, jeg ler av folk som tror dette. Hvorfor oslo av alle steder? Så uinteressang by at det går ikke an!
Gaardon Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Gta Oslo kommer bare dersom folk modder gta eller noe sånt må lages privat rockstar kommer ikke til å bruke en kalori på det iallefall
Nerowulf Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Hva med GTA Bagdad!? Mye action ihvertfall.
Exxia Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 La oss kjøre ned slottstrappa, Eli Hagen hadde nokk likt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå