Bruker-146784 Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 (endret) Etter 2 år med andre mmorpger så er jeg tilbake, jeg har originalen og tbc men jeg skal ikke kjøpe WotLK enda Så kan noen gi meg noen tips til dette?: * addons (gode UI addons) * fort leveling (tips til fort leveling) * instancer ( hvor er instancene osv) * dungeons ( hvor er dungeonsene osv) * lett å tjene penger måter * beste proffessions (for å skaffe penger osv) * og de ofte beste klassene og rasene (som dere syns jeg blir evig lykkelig vis dere svarer på dette Endret 16. november 2008 av fantomena
LureCowboy Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Gratulerer!!! Den starten på posten ga meg kjempelyst til å hjelpe. Vis at du har gjort litt innsats, og utdyp problemene dine så kanskje du får litt hjelp.
Black Star Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
mad_arab Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Klasse må du finne ut selv. Professions har alle fine bonuser nå. Hvis ikke du skal tyne ut den siste 0.01% så ta akkurat de professions du har lyst på. Racials er heller ikke kritiske. Penger tjener du hovedsaklig på dailies og crafting. Addons? Smak og behag, men auctioneer, gatherer, atlas/atlasloot og Questhelper er veldig greie. Hvis du virkelig MÅ vite hva som er "best" så må du nesten lese deg opp på det selv. Men ingenting hindrer deg i å bli en topp raider selv om du velger klasse og rase tilfeldig.
Haunts Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Hvis du skal spille horde: http://www.joanasworld.com/ Hvis du skal spille alliance: http://www.briankopp.com/ og dette er hvis du absolutt MÅ komme deg fortest mulig til 80. Hvorfor ikke nyte spillet og levle i et passe tempo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå