mjo101 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Hei. Har nå kjørt moped 1 år. Mopeden min ble stjålet å jeg får da penger av forsikringsselskapet.. mitt spørsmål er om jeg burde da bruke de pengene jeg får for den på lettlappen og kjøpe sykkel for resten av komfepengene. Lønner dette seg ? Takker for svar..! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Nei, både lettsykkel og lappen er alt ofr dyrt dersom du skal bruke det i 1 år. Kjøp ny moped og spar pengene dine til bil/lappen Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Nei, både lettsykkel og lappen er alt ofr dyrt dersom du skal bruke det i 1 år. Kjøp ny moped og spar pengene dine til bil/lappen Billappen får jeg av gamlingene, pluss jeg har bil så det er i boks.. Min far sier han betaler halve lappen på lett hvis jeg vil det.. Jeg kunne jo tenkt meg å hatt den når jeg får bil og. Nei, både lettsykkel og lappen er alt ofr dyrt dersom du skal bruke det i 1 år. Kjøp ny moped og spar pengene dine til bil/lappen Billappen får jeg av gamlingene, pluss jeg har bil så det er i boks.. Min far sier han betaler halve lappen på lett hvis jeg vil det.. Jeg kunne jo tenkt meg å hatt den når jeg får bil og. Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Da er det jo helt klart mjo101 kjøp deg en 125 og ta lappen =) edit: stemingsbilde Endret 13. november 2008 av frankS2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Selvsagt lønner det seg ikke, men det er jo skrekkelig artig. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Tror jeg tar å gjør det.. vet noen hvor tid det er mulig å ta oppkjøring? og om det går ann å ta kjøretimer nå ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) frankS2, det der er jo langt i fra en lett sykkel. Trådstarter.. det spørs litt på alderen.. antagligvis er det ikke verdt det. Men når fyller du 18? Forøvrig vil det være best å starte på mellomtung når man er 17.. så gå ta oppkjøringa ved 18. Anbefaler heller det. Endret 13. november 2008 av Scotty Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Nei riktig det Scotty, men en sykkel er det Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Du lever bare en gang, bruk den tia du har!: p Slik tenker jeg! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Kjør heller opp til MC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå