RoW Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Starta opp wotlk og laga meg death knight.. Men enda 2 timer igjen til midnatt? hva skjer? Blir spammet til døde her av folk på serveren! Noen andre der som allerede er inne?
Habitats Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172
RoW Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 ah, beklager. Vennligst slett denne tråden.
TCi Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg kan heller flytte den. Flyttes til riktig kategori
Shirmah Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg fikk registrert og er i Northrend nå hvertfall. Stå i kø kl 12. FTL...
anonymouse Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Jeg er faen så irritert. Særlig på Blizzard. Dette er selvsagt noe de spekulerer i, for at de ikke skal få de samme problemene som med Dark Portal. Men faen så morro Dark Portal var. Det var den største world event noensinne. WOTLK derimot er en katastrofe på så mange måter. 90% henger igjen i Azeroth og er fly forbanna, trade channel er rent hat. På serveren min har sinna spillere begynt å gruppe seg sammen for å ganke enhver enemy faction death knight som kommer ut av startområdet osv. Nå tramper det level 57-58 DK's rundt også. WOTLK har vært live på en del servere i mange timer allerede.
War Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Hva er de sint på? Folk som har fått spillet i posten som har startet 2 timer før?
Matsemann Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Nerdrage! Ja, det kan man egentlig lure på. Misunnelse, kanskje? Vet jo fra før av hvor lite som skal til for å hisse opp majoriteten av wow-spillere.
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 To ord: Dark Portal. Dette skulle vært den største world eventen noensinne, og i likhet med zombiene ble hele greia en diger, skuffende fadese. Blizzard følte seg tydeligvis ikke trygge på at de har gjort god nok koding, eller har gode nok servere. Midnight opening my ass.
Matsemann Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Når man kommer fra forskjellige plasser blir det ikke så big deal uansett. Kan jo ikke sammenlignes med Dark Portal.
TheScorp Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg er faen så irritert. Særlig på Blizzard. Dette er selvsagt noe de spekulerer i, for at de ikke skal få de samme problemene som med Dark Portal. Men faen så morro Dark Portal var. Det var den største world event noensinne. WOTLK derimot er en katastrofe på så mange måter. 90% henger igjen i Azeroth og er fly forbanna, trade channel er rent hat. På serveren min har sinna spillere begynt å gruppe seg sammen for å ganke enhver enemy faction death knight som kommer ut av startområdet osv. Nå tramper det level 57-58 DK's rundt også. WOTLK har vært live på en del servere i mange timer allerede. Forøvrig så var det flere realm som fikk starte tidlig...
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Når man kommer fra forskjellige plasser blir det ikke så big deal uansett. Kan jo ikke sammenlignes med Dark Portal. Nei, det hadde kanskje ikke blitt det samme. Jeg synes det er litt trist også. I det hele tatt dårlig planlegging og gjennomføring av hele eventen. De hypet også opp "midnight opening" osv. og så litt over klokken ni begynte det å rusle rundt death knights og greier. Dark Portal var nok en happening vi ikke kommer til å se på lang tid igjen. Hundrevis, om ikke tusenvis, av level 60 spillere, horde og alliance, alle med samme tabard, som fosser igjennom portalen og gyver løs på demonene på andre siden... klarte faktisk å drepe noen av de store til slutt... snufs...
Purplehaze Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 To ord: Dark Portal. Dette skulle vært den største world eventen noensinne, og i likhet med zombiene ble hele greia en diger, skuffende fadese. Blizzard følte seg tydeligvis ikke trygge på at de har gjort god nok koding, eller har gode nok servere. Midnight opening my ass. Det har aldri vært snakk om at WotLK launch skulle være noen som helst world event in-game. Finner du noe blizz info om at dette skulle bli en ny dark portal eller AQ åpning? Nei. Jada, ett eller annet rundt om i butikkene som selger det ved midnatt, men ikke noe annet. Gro et par baller, spill og vær glad, slutt med all klaginga!
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det har aldri vært snakk om at WotLK launch skulle være noen som helst world event in-game. Finner du noe blizz info om at dette skulle bli en ny dark portal eller AQ åpning? Nei. Jada, ett eller annet rundt om i butikkene som selger det ved midnatt, men ikke noe annet. Gro et par baller, spill og vær glad, slutt med all klaginga! Blizzard har hypet opp åpningen av Northrend på dønn samme måte de har hypet alt annet de har laget. WOTLK's åpning var MENT å være en event. Der jeg spiller var det meningen at hele guilden, samt flere andre guilder osv. skulle samles for å feire åpningen, og lignende ting foregikk over hele spillet, både i Europa og USA, men det ble altså bare tull hele greia. Trade chat på hvert eneste realm er fremdeles fullt av forbanna folk, både på eventen, samt det faktum at Blizz bare gir ut spillet etter at serverne er ferdigstilte, som umuliggjør slike community events, og det at man kan få tak i spillet før det åpner, som med TBC, og som ville være logisk. Det må faktisk være lov å kritisere Blizzard når de gjør noe som ikke er fullt så bra som det vi er vant til også. Verst er det på de offisielle forumene, men det forekommer også her, hvor alle som forsøker å ytre seg overfor Blizzard eller andre om at de ikke er fornøyd, eller at ting burde vært gjort annerledes, blir angrepet og verbalt utskjelt for sine meninger av horder av fanboys. Som betalende kunde har man faktisk lov til å klage.
Skugga Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Ja, for kritikk er Blizzard ukjent med. Haha
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Poenget mitt er at det å kritisere Blizzard ikke er synonymt med "whining" som man kan disse "out of hand", fordi man ikke deler samme mening. Det eneste som er mer bortkastet enn å klage, er å gå til verbale frontalangrep på de som gjør det, i et missforstått forsøk på å forsvare det man elsker.
Purplehaze Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Det jeg mente er at jeg aldri har sett noe om noen in-game event, annet enn at båtene skal begynne å gå. Ingen gates of AQ som skal knuses og ting som spawner. Det er vi ferdig med, vi hadde jo Zombieneinvasjonen. Og det som skjer som at ting angriper Orgrimmar og alt det der. Men det er jo en oppbygning til expansion, ikke en event klokka 00.01. Det meste jeg har lest om midnight happenings har handlet om ting som har skjeddd i butikker rundt om i verden, ikke i selve spillet. Jeg tror launch har gått veldig smooth. Noen som har hatt mange DC's? Har ikke hørt om noen problemer. Har heldigvis ikke sett mye klaging i chat heller. Kanskje Blizz ikke VIL ha en dark portal eller AQ igjen. Fra et rent teknisk synspunkt er det helt sikkert best å "starte opp" serverene én etter én, i stadet for alle på én gang. Community events eller ikke. Du er jo fortsatt sammen med alle som er på din server.
anonymouse Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Kanskje Blizz ikke VIL ha en dark portal eller AQ igjen. Fra et rent teknisk synspunkt er det helt sikkert best å "starte opp" serverene én etter én, i stadet for alle på én gang. Community events eller ikke. Du er jo fortsatt sammen med alle som er på din server. Joda, og fra et teknisk standpunkt, så går det jo knirkefritt. Men ting har forandret seg siden Dark Portal. Det var serverkoden som var svak før launch. Det er titt og ofte like mange mennesker på én world server, som det var den gangen. Så jeg synes denne sniklanseringen var kjedelig, og leit for mange.
ØysteinT Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Kanskje Blizz ikke VIL ha en dark portal eller AQ igjen. Fra et rent teknisk synspunkt er det helt sikkert best å "starte opp" serverene én etter én, i stadet for alle på én gang. Community events eller ikke. Du er jo fortsatt sammen med alle som er på din server. Joda, og fra et teknisk standpunkt, så går det jo knirkefritt. Men ting har forandret seg siden Dark Portal. Det var serverkoden som var svak før launch. Det er titt og ofte like mange mennesker på én world server, som det var den gangen. Så jeg synes denne sniklanseringen var kjedelig, og leit for mange. Kan du si meg hvor det står at det skal være en offisiell 'ingame event' på midnatt som skulle lansere åpningen? En blå post fra noen i Blizzard som bekrefter det? Hvis ditt guild og venner ville lage et personlig event så velbekomme, men ikke klag på Blizzard fordi de åpner serverene ved midnatt russisk tid, og ikke CET som dere trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå