Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klump i skrittet


Gjest Guest_bekymret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bekymret_*

Hei!

 

Jeg er en 24 år gammel gutt som har fått et merkelig problem. Like over skrittet har jeg nemlig fått en slags klump på størrelse med en ert som gjør ekstremt vondt. Smerten kjennes som en blanding av de følelsene du får av å bli sparket i skrittet/ta på et blåmerke. Jeg har fundert litt over hva det kan være, men er enda blank. Har hatt det i to-tre dager. Etter litt søking på nettet ser det ut som noen har hatt noen tildels lignende (ikke smerte) problemer, etter å ha barbert seg nedentil. Jeg har også barbert meg nedentil, men det er ca 1 måned siden og det er for lengst "grodd ut igjen".

 

Noen som har hatt lignende problemer? Noen som vet hva det er? Bør jeg oppsøke lege eller gi det litt tid? Alle svar mottas med stor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Gjest1_*

Takk for svar.

 

Den ligger ca. 1cm over penis - og 1 cm til siden. Ser ut som et insektsbitt, men med en mer markert kule.

 

Fettkule, kjønnssykdom, hårkule,muskelknute etc.....lurer virkelig på hva dette er. Sjekker meg nok på mandag hvis det ikke blir bedre.

Lenke til kommentar

Hadde noe lignende en gang. litt under kanten på bokseren. Gikk et par dager for lenge uten å gå til legen, endte med en sprøyte i armen, tre i kulen og litt briljering med skalpell fra legens side :) Var veldig, veldig vondt!

 

Trenger ikke være det samme, men hørtes helt likt ut for min del. Legen mente det kunne være et inngrodd hår. Selv om det var en god stund siden jeg hadde gjort noe akkurat der.

 

Så kom deg til legen ;) Best å være sikker...

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor folk spekulerer på om de skal ta en tur til legen når de får utvekster som gjør vondt. Får du merkelige utvekster på kroppen så er det da vel en selvfølge å stikke innom legen?!

 

Noen liker å leve med angsten å fundere i det evige helt til de ligger i bakken pga en ukontrollert utvekst

Endret av Raude
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor folk spekulerer på om de skal ta en tur til legen når de får utvekster som gjør vondt. Får du merkelige utvekster på kroppen så er det da vel en selvfølge å stikke innom legen?!

 

Hehe, sant denne egentlig. Scenario: Man er i skogen og hugger ved, plutselig sklir øksa og kapper et godt stykke av foten din. Gjør du:

A: Dekker til såret og kommer deg til lege

B: Roper hjerteskjærende etter hjelp

C: Dekker til såret og går på helse delen av diskusjon.no

 

Rett svar er: C

 

:p

 

Men seriøst.

 

Trådstarter, det kan være så mangt og trenger ikke være noe farlig. Ettersom du barberte deg for kun vel en månde siden kan jeg godt tenke meg at det kan være hår som har snurret seg under veksten. Grunnen til at det gjør vondt først nå er at det er først nå at håret har grodd seg langt nok. Forsøk med en pinsett og en nål (sterilisert, husk det) å se om det er noe du kan stikke hull på.

Lenke til kommentar
Hehe, sant denne egentlig. Scenario: Man er i skogen og hugger ved, plutselig sklir øksa og kapper et godt stykke av foten din. Gjør du:

A: Dekker til såret og kommer deg til lege

B: Roper hjerteskjærende etter hjelp

C: Dekker til såret og går på helsedelen av diskusjon.no

 

Rett svar er: C

 

Hvorpå følgende skjer: 

 

75% sier han bør pelle seg til legen.

 

20% spør hvordan i all verden han fikk dette til, og begynner å ressonere frem forskjellige svar på dette. 

 

1% kommer med merkelige utsagn som at den avkappete delen kan limes på igjen eller at den kommer til å vokse ut, og 4% begynner å kjefte på foregående % for å si noe så teit. 

 

Diskusjon.no  :love:

Lenke til kommentar
LEGE PLOX!

 

Så kan han gi deg en RadAway kur og fjenre mutasjonen.

Du må ikke oppholde deg for nært radioaktivt materiale.

Må du kan du ta noen Rad-X Piller....

 

Har du ikke PIP-Boy på armen som kan si hvor mye Rads du har fått?

 

Jeg fikk det når jeg var 10...

 

Jeg ville anbefalt legen i byen Little Lamplight.

Hun er mye billigere enn de andre legene.

Ikke la deg lure av hennes unge alder, hun vet hva hun driver med.

Etter det vil jeg anbefale å få byttet til deg litt Cave Fungus, som fjerner radiasjon ( Hvis ikke Rad-X skulle være tilgjengelig).

Neste gang du er ute må du alltid ha ett blikk på geigertelleren, og holde deg unna vann fra dass.

 

Cheerio!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...