Gå til innhold

60 tommer i bukselomma


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig. Dette hadde jo vært toppen til bruk for framføringer på skolen osv :)

På skolen har man sjeldent lystette gardiner. Jeg regner med det må være totalt bekmørkt for at dette skal fungere nogen lunde bra på 2,6 meters avstand. På kortere avstand vil det nok fungere bedre lysmessig, men da blir jo bildet mindre også.

Vi har alltid pleid å bruke projektor til framføringer ved skolen min uten problemer. Men da snakker vi i mye større format. Men at dette blir litt i minste laget kan jeg være enig i. Fortsatt awesome å ligge i sengen på kveldstid å lese mobil.hw.no i taket :) (om det lar seg gjære å overføre skjermebildet fra mobilen)

Lenke til kommentar
Fikk denne projektoren demonstrert på Electroworld. Og jeg må si at jeg ble positivt overrasket over hvor bra kvaliteten var. I et mørkt rom så vil det være fult mulig å se detaljer på avstand.

Jeg var ikke like imponert. Syntes bildet ble veldig uklart så fort det ble prosjektert lenger unna veggen enn ca. en meter. Og da er jo fortsatt bildet ganske lite. På et A4 ark som jeg holdt foran derimot, slik at halve arket ble fylt, var bildet skarpt og lyssterkt.

 

De som drømmer om en prosjektør i denne størrelsen som gir deg et skarpt og lyssterkt 60 tommer bilde på veggen, må nok vente litt lenger. Men det er en god start. Blir spennende å se hvor dette går hen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...