Gå til innhold

Mirrors edge anmeldelser


And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamereactor ga ME 8/10 og 5/10. Tror nok det stemmer bedre.

 

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/1155...5718968a031462d

 

Jon Cato Lorentzen

Jeg kjøpte aldri all hypen rundt Mirror's Edge. Fett design, men hvor moro er det å løpe fra vakter gjennom et helt spill? Når den første wow-faktoren har lagt seg begynner man å forstå at hele spillet er som en liten del av et større spill som har blitt forlenget ut av alle proporsjoner. Pretensiøst og pent på utsiden, overfladisk og usikkert inni. 5/10

 

Akkurat mitt inntrykk fra demoen.

Lenke til kommentar
Litt skeptisk. Syns den rene stilen ser litt for klinisk ut. Får sykehusfølelse.. Liker mer gears of wargrafikk jeg da. Men kommer nok til å sjekke det ut etterhvert. For mange andre spill foran på ønskelista..

 

Også litt skeptisk. Men mulig jeg skaffer meg det når det kommer på tilbud til rundt 200 lappen neste år en gang.

Lenke til kommentar
Huff jeg sliter med å få tid til å spille spillene mine...

Har Gears Of War 2, Fallout 3, Fable 2, Little Big Planet, GTA IV, MGS IV, snart Dead Space, Crysis Warhead og nå dette :p

Du vet... du er ikke nødd til å kjøpe alle som kommer..! ;) Hold deg til Gears 2 du, så blir ihvertfall jeg fornøyd :D

 

Alle dem spillene har jeg utenom Mirrors Edge ;)

Jeg må kjøpe omtrent alle spillene til lanseringen fordi jeg er spillegal :p

Lenke til kommentar
Så en kjerring hadde anmeldt Banjo for VG og klart å gi det en treer ? Spillet har hittil bare fått 8'ere og 9'ere. Selvsagt klaget hun på at det ikke var standard platform.. Nok et eksempel på at kjerringer bør holde seg til sims og mario.

 

Vel kanskje fordi både Banjo-Kazooie og Banjo-Tooie til N64 er kjent under platform sjangeren og i mine øyne er Banjo-Kazooie spillene nettopp det, god gammeldags platformspilling. Slik jeg har skjønt det er ikke BK3 slik sett et platformspill, noe som for meg ødelegger totalt.

 

Og kjærringer, unnskyld men har spillverden tråkket seg tilbake 200 år ettersom man begynner å dedikere hvor kjønnene og aldersgruppene bør holde seg? Kjerringer til Sims og Mario, ungene til Wii og tøffingene til PS3/X360. Er det rart det er krig i verden.

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å like dette. Savner utfordrende plattformspill som gjør en fly forbanna når man dør og dør og dør, men overlykkelig når man endelig mestrer det og kan bli enda bedre. Siden PS1 har dette vært mangelvare.

 

Dagens plattformspill er stort sett for søte og/eller enkle etter min mening.

 

Sliter med å se hvordan jeg skal få tid til dette dog... Har 5 uåpnede klassespill liggende, samt et par serier. Forøvrig er det et liv i den virkelige verden å passe på også. Registerer samtidig at FM09 som pleier å gjøre meg hektet i en til to måneder kommer samme dag - HJELP!

Lenke til kommentar

Testa demoen i går og fekk lyst på meir. Trur folk som ser for seg dette som ein vri på FPS-sjangeren må tenke seg om ein gang eller to til. Mine assosiasjonar gjekk ganske fort til Skate. Slik eg ser det handlar Mirror's Edge om å finne vegen, sjå løysingar og komme på flyt.

 

Ja, forstår av anmeldingane at det er vanskeleg å finne flyten og å meistre spelet, men det gjer det jo berre meir tilfredsstillande når ein får det til. Nett som med eit vanskeleg triks i Skate eller liknande spel.

 

Er lønning denne veka og det ser ut til at det blir nytt spel òg - sjølv om eg som mange andre allereie har mange på vent allereie.

Lenke til kommentar
Så en kjerring hadde anmeldt Banjo for VG og klart å gi det en treer ? Spillet har hittil bare fått 8'ere og 9'ere. Selvsagt klaget hun på at det ikke var standard platform.. Nok et eksempel på at kjerringer bør holde seg til sims og mario.

 

:realmad: Du visste vel at du kom til å få reaksjoner på det innlegget?

Jeg begynner seriøst å bli lei av vi kvinnelige spillere blir latterligjort.

Jeg tror jeg er en større "hardcore" spiller en mange.

I hylla har jeg flere gode gamle spill som PS:T, Fallout, Baldurs gate, Gothic osv.

Har en haug med PC spill og de siste jeg spilte/spiller er M&B, ME, Sacred 2 og Fallout 3 (og Spore dessverre, men det er et sårt punkt så ikke spør :wallbash: ).

På PS3 har jeg spill som GTA IV, MGS 4 og Uncharted.

Jeg har spilt spill mesteparten av livet mitt.

 

Uansett er anmeldere bare mennesker, og det er nok av mannlige anmeldere jeg er uenig med. Er ikke uansett Banjo den typen spill du vil har kvinner til å spille?

Ok. Det er nok fra meg nå. Hehe. Er ganske lite feministisk egentlig, men nå ble jeg skikkelig hisset opp.

 

Er altfor mange must-have spill nå for tiden ja, selv om jeg tror mitt syn på must-have spill er ganske forskjellig fra mange andre. Fallout 3 og LBP er vel de eneste spillene jeg spiller denne høsten/vinteren som de fleste ser på som store spill.

Ellers gleder jeg meg til å skaffe meg Kings Bounty og A Vampyre Story.

 

Mirrors Edge høres bra ut som et innovativt spill i hvert fall, men LBP er nok det nærmeste jeg kommer "plattform" spill nå for tiden. Plattform spill er ikke helt min ting. Har nok traumer fra spill som Prince of Persia (originalen) og Ninja Turtles (de pizzaene kunne være et helvete å få tak i av og til. Se på Angry Nintendo Nerd for flere detaljer. :tease: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...