Gå til innhold

Mirrors edge anmeldelser


And.rs

Anbefalte innlegg

Hva faen har Banjo med den tråden her å gjøre?

 

Ikke en dritt. Forøvrig sitter jeg, som mannemann med skjegg, hår på kassa, ps3, 360, ikke noe wii eller DS, og en over gjennomsnitts evne til å innta alkohol igjen med samme inntrykk som VGs anmelder når det gjelder nye banjo spillet. Kommer nok til å teste når det kommer, men har ikke høye forventninger.

 

Mirror's edge, derimot, skal inn i PS3en litt faens fort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var Mirrors Edge anmeldelsen ute på Gamespot.com... 7/10 ... Mer eller mindre samme inntrykket jeg satt igjen med, etter demoen. Grafikken var fin.. Og gamplayet var "friskt og nytt".. Gunplayet var helt elendig... Alt i alt.. Helt ok.. Men jeg ser ikke at jeg selv kan underholdes i spess. Mye mer enn en times tid, før dette blir kjedelig.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

SAS1984:

Hvis du ikke fikk det med deg, så handler ikke Mirrors Edge om våpen. Nesten hver gang en loading-skjerm kommer, står det at du skal forsøke å løpe fra vaktene og bruke nevene i evt. kamp. Derfor mener jeg at det er OK at gunplayet er dårlig i et spill som dette. Det var faktisk fantastisk å spille et spill som hadde andre egenskaper enn gunplay.

 

Jeg ville gitt spillet 9/10. Fantastisk spill - gode opplevelser. Minset må være at det var litt for kort..

Lenke til kommentar

Jeg kan forestille meg at jeg bruker mye tid på races i fremtiden. Der kommer spillet til sin fulle rett, og du får testet farta mot andre.

 

Story mode var helt greit, men ikke noe jeg kommer til spille om og om igjen. Kanskje en gang for å hente bags og et forsøk på Hard for å se om det er noe jeg har mulighet til å klare.

 

Kontrollsystemet må DICE få kudos for. Alt sitter som om det er det mest naturlige jeg noensinne har gjort, men det er et lite problem at man faller av rør og diverse andre ting fordi at man bommet med noen desimeter når man hoppet må dem.

 

Ikke verdt fullpris, synes jeg, men får du det for under 400 ser jeg ikke problemet med å plukke det med seg.

 

7,5/10 for min del.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...