Gå til innhold

Er dette endelige svaret på cropcircles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke klar over det, men likevel fremstiller du deg osm en som har sånn peiling på temaet? Motsigende.

 

Det eneste som står i hodene er "bevis, bevis, bevis" før noe som helst kan vurderes i det hele tatt. Hvilke beviser er det du har for at _alle_ kornsirkler er menneskelagd? Bare det at det er mulig ved hjelp av planker og tau beviser ikke at alle har samme opphav.

 

Men du skal få det som du vil:

 

1. Filmen hvor kulene "former en kornsirkel",

2. hvor et militært helikopter kommer rett etterpå;

military.jpg

 

3. "Military snapped crop circles"

Endret av doedskvad
Lenke til kommentar
Du er ikke klar over det, men likevel fremstiller du deg osm en som har sånn peiling på temaet? Motsigende.

 

Det eneste som står i hodene er "bevis, bevis, bevis" før noe som helst kan vurderes i det hele tatt. Hvilke beviser er det du har for at _alle_ kornsirkler er menneskelagd? Bare det at det er mulig ved hjelp av planker og tau beviser ikke at alle har samme opphav.

 

Men du skal få det som du vil:

 

1. Filmen hvor kulene "former en kornsirkel",

2. hvor et militært helikopter kommer rett etterpå;

military.jpg

 

3. "Military snapped crop circles"

 

Den filmen har blitt motbevist flere ganger her i tråden og det er blitt vist hvordan den kan lages lett også.

 

Det bildet var jo helt tydelig manipulert i photoshop (dårlig manipulert også). Se på oppløsningen på bakgrunnen rett rundt helikopteret i forrhold til bakgrunnen/himmelen ellers i bildet så ser du tydelig at det er forskjellig oppløsning på helikopteret som har blitt klipt inn og resten av bildet.

 

The sun er vel den mest userriøse engelske avisen som finnes (den er værre enn se og hør her i Norge). Dessuten så står det jo at millitæret prøvde og hindre sine piloter i og fotografere en kornsirkel, ikke at millitæret var der for og undersøke noe.

Jeg antar at det var noen piloter på en millitær flybase i nærheten som ville ha noen fotografier av denne kornsirkelen og at de ikke fikk lov av skjefene sine fordi de ikke ville opphause kornsirkelentusiastene enda mer.

 

Nei vis meg et ikke manipulert bilde av millitæret på bakken som sperrer av en kornsirkel du så skal jeg være fornøyd.

 

 

Pigeon:

Som sagt så er disse flygende kulene blitt tilbakevist flere ganger her i tråden.

 

Og den filmen du linket til var et helikopter som det ikke var så lett og se hvilken type det var og hvor var kornsirkelen?

Noen har filmet et helikopter over et jorde. hurra :roll:

 

Dessuten er jo helikoptere (nyhetshelikoptere) ganske vanelig i nærheten av kornsirkler da (de må jo ha helikopter for å kunne ta bilde av kornsirkelen)

Endret av flesvik
Lenke til kommentar

ignorant vil være å fullstendig overse at den første videoen ("Her kommer UFO'ene") er en bekreftet hoax.

 

 

EDIT:

 

1. Filmen hvor kulene "former en kornsirkel",

2. hvor et militært helikopter kommer rett etterpå;

military.jpg

 

ehmm, sirkelen som "lages" i den videoen er ikke den samme som den i det bildet.

gøy. et militært helikopter dukker opp rett etterpå over en helt annen sirkel. shocking...

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Nå har jeg funnet fram en bruker jeg laget en eller annen gang, bare for å ha denne tråden i "mine innlegg". Vær så snill å fortsette denne situasjonen, for dette er det beste jeg har lest på lenge.

 

For å ikke gå helt OT: Jeg kunne nok kommet med kritiske spørsmål og slikt, men siden enkelte personer i denne tråden ikke virker interesserte i slikt, ser jeg ikke poenget.

Lenke til kommentar
Den filmen har blitt motbevist flere ganger her i tråden og det er blitt vist hvordan den kan lages lett også.

 

Det bildet var jo helt tydelig manipulert i photoshop (dårlig manipulert også). Se på oppløsningen på bakgrunnen rett rundt helikopteret i forrhold til bakgrunnen/himmelen ellers i bildet så ser du tydelig at det er forskjellig oppløsning på helikopteret som har blitt klipt inn og resten av bildet.

 

Bildet er trolig sakset ut fra en video. Skjekk her: random youtube-video. Her er det tydelig at ting i bevegelse får "dårlig oppløsning" rundt seg.

 

 

Og merkelig at man aldri ser halvferdige kornsirkler, er det ikke? Når det har blitt laget slike enorme kornsirkler, noe som må ta flere timer. Hvorfor kommer aldri bonden ut med hagla når det befinner seg noen fremmede på hans eiendom og ødelegger avlingen hans?

Lenke til kommentar
olefiver;

 

Du benekter at militæret har hatt en interesse? Uansett om filmen og bildet er forskjellig, så beviser det to ting. Artikkelen fra The Sun hoppet du glatt over.. men det kunne jeg jo tenke meg til.

Oh, sweet Jebus.

Jeg har ikke benektet en ting.

 

Jeg påpekte kun at videoen du linker til, den BEKREFTEDE FORFALSKNINGEN, viser en HELT ANNEN kornsirkel enn den avbildet i bildet med helikopteret.

Og artikkelen fra The Sun ga jeg fullstendig F i fordi den var ikke relevant for poenget i posten min: nemlig at videoen du linker til er en HELT ANNEN KORNSIRKEL enn den som er avbildet med helikoter over.

 

Rent bortsett fra det er The Sun like usæriøst som ... noe annet temmelig usæriøst. Jeg gidder ikke finne noe å sammenlikne med, utmattet som jeg er over personer som ikke klarer å lese hva jeg skriver og forstå betydningen bak.

Lenke til kommentar

Det står jo i Sun-artiklen at pilotene ville ta bilder, men ettersom de ikke tar kornsirkler seriøst, så ser de helst at piloter i militære fly ikke tar bilder.

 

Merkelig? Det finnes nok av dårlig lagde og halvferdige, men det er ikke mange som gidder å ta bilde av de.

 

http://www.cropcirclesecrets.org/crop_circles_history06.html

crop_circles_9002.jpg

 

Fordi ingen av disse sirklene blir laget i nærheten av der bonden bor, og siden det gjøres på natta en av dagene i året. Så er det ikke akkurat som bonden sitter vakt, eller i det hele tatt sjekker jordene sine.

Lenke til kommentar
Jeg påpekte kun at videoen du linker til, den BEKREFTEDE FORFALSKNINGEN, viser en HELT ANNEN kornsirkel enn den avbildet i bildet med helikopteret.

Javel, så var det to forskjellige, men det beviser likevel noe. Idiotisk å henge seg sånn opp i det.

 

Og artikkelen fra The Sun ga jeg fullstendig F i fordi den var ikke relevant for poenget i posten min: nemlig at videoen du linker til er en HELT ANNEN KORNSIRKEL enn den som er avbildet med helikoter over.

Når du ikke engang gidder å lese _relevante_ artikler, så får du la være å uttale deg også.

Poenget med filmen var først og fremst lyskulene, og her har du fortsettelsen; I en dokumentar som ble sendt på TVNorge rundt april i år, ser man noe tilsvarende hvor et militært helikopter ankommer like etterpå. Saken er at de veldig ofte har kommet rett etter en kornsirkel er blitt til.

 

Rent bortsett fra det er The Sun like usæriøst som ... noe annet temmelig usæriøst. Jeg gidder ikke finne noe å sammenlikne med, utmattet som jeg er over personer som ikke klarer å lese hva jeg skriver og forstå betydningen bak.

Lær deg å stave "useriøst" før du stempler noe som useriøst.

"som ikke klarer å lese hva jeg skriver og forstå betydningen bak."

Lenke til kommentar

Hva beviser det? At ett helikoper har flydd over en kornsirkel? DAMN.

 

De lyskulene som har blitt bevist fabrikkert? Bra poeng.

 

Ellers så ser du jo at de "faktaene" du linker burde du tenke litt gjennom ettersom at fluer som har dødd på en rar måte med tungene ute må ha dødd på en jævla rar måte, de har faktisk mutert tunger på veien!

Lenke til kommentar
Altså har dere aldri fått det med dere. Og synes ikke det er merkelig at militæret sender ut helikopetere gang på gang etter kornsirkler oppstår.

 

Flue-greiene dine tok jeg ikke.

 

Ett bilde av ett helikopter over en kornsirkel er ikke lik at militæret sender ut helikoptre gang på gang etter at kornsirkler oppstår. Som det står i artikkelen du linket til: De kan ikke si hva pilotene ikke kan gjøre, "jeg ville blitt ledd av". Så at piloter har lyst til å ta bilde av kornsirkler er ikke lik at militæret er interessert.

 

Fluer har ikke tunger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...