Gå til innhold

Er dette endelige svaret på cropcircles


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange som er laget av mennesker og de er ikke i nærheten av de estetiske kornsirklene.

 

Leste du første posten fra linken du viser til?

"De viste og en film fra en forskergruppe som drev og undersøkte en slik sak i Norge, når forskeren la hendene ned mot bakken ble de totalt hvite og prikkete".

Jeg så en dokumentar hvor hendene plutselig ble slik når de tok på disse.

Ingen kan forklare hva det er for noe.

 

Hvis alle er laget av mennesker med planker hvorfor finner man ikke fotspor av disse langt uti åkrene hvor ikke en gang traktorer har vært? Hvordan klarer de å lage dem i mørket? Det må mange hundre til før sola kommer opp, og for ikke å snakke om planleggingen for at ingenting skal gå galt, alt må være spot on matematisk. Det er ingen åkrer som har blit ødelagt etter "tabber". Det er ingen åkrer som har tabber bortsett fra de som lett kan sees er laget av mennesker. De som har stått frem har ikke laget noen estetiske sirkler, de har ikke vist hvordan de lager dem i mørket, langt i fra hvordan i huleste det lar seg gjøre på noen få timer.

 

"there are never any tracks leading to or from the designs and they are precise in a manner that is impossible to appreciate from the ground, and nearly impossible to orchestrate given their huge scale and small time frame.

 

many people have tried to cash in on the mystery of crop circles. they use high-tech computer design imaging to fake crop circle creation videos. scores of people get together to attempt to recreate the designs but none have produced a large-scale, geometric circle overnight."

http://www.envasion.net/2002/cropcircles.html

 

Ikke alle er laget i løpet av nettene, noen har dukket opp midt på lyse dagen uten at noen har vært ute i åkrene.

 

Crop circle filmed appearing over 7 minutes

http://www.realufos.net/2008/05/filmed-ove...op-appears.html

Lenke til kommentar
Det er mange som er laget av mennesker og de er ikke i nærheten av de estetiske kornsirklene.

Feil.

 

Hvis alle er laget av mennesker med planker hvorfor finner man ikke fotspor av disse langt uti åkrene hvor ikke en gang traktorer har vært? Hvordan klarer de å lage dem i mørket?

Med andre ord: "Fordi jeg ikke skjønner det må det være USA og aliens."

 

alt må være spot on matematisk

Nei og det er sikrlene heller ikke.

 

Dere tullinger undervurderer stadig svindlerne og faller for det hver gang.

Lenke til kommentar
Det er mange som er laget av mennesker og de er ikke i nærheten av de estetiske kornsirklene.
Feil.

Vis til noen eksempler om du tør.

 

Hvis alle er laget av mennesker med planker hvorfor finner man ikke fotspor av disse langt uti åkrene hvor ikke en gang traktorer har vært? Hvordan klarer de å lage dem i mørket?
Med andre ord: "Fordi jeg ikke skjønner det må det være USA og aliens."

Kom med argumenter at det er noen fra USA eller aliens som gjør det i stedet for å komme med tilfeldige påstander.

 

alt må være spot on matematisk
Nei og det er sikrlene heller ikke.

Enten lyver du bevisst eller så har du ikke studert de. De mest seriøse forskerene har ikke en gang kommet frem til at noen som helst kan presisere over så enorme avstander uten å ha oversikt fra høyden, og dette er også i tillegg i bekmørket. Du kommer ikke langt med sånne typiske "nei, fordi det ikke stemmer med mitt verdensbildet" psykoser.

 

Dere tullinger undervurderer stadig svindlerne og faller for det hver gang.

Makan til arroganse fra en som ikke en gang kan argumentere en eneste gang i løpet av alle sine svar.

Du kaller det bare svindlere ved enkelt og greit avfeie måten det blir utgjort på som jeg argumenterer med her. Du har ikke en gang overveid at det er helt umulig å utføre ved disse gitte kriteriene. Her kaller du andre for tullinger når du går tom for argumenter eller skal jeg si ikke har noen i det hele tatt. Dette er typisk psykopat oppførsel. Påstander uten argumenter er ikke bevis eller argumenter for noe som helst. Dermed er det du selv som får deg til å se ut som tulling.

Lenke til kommentar

Det endelige svaret på kornsirkler har vært kjent i massevis av år, men av en eller annen merkelig grunn klarer ikke enkelte å godta dette svaret.

 

Folk med en plankebit og en taustump har laget disse sirklene helt tilbake til da Stonehenge ble laget, og den druidiske religionen regjerte.

Lenke til kommentar

Jeg kommer bare til å svare på de som kommer med noe som kan motbevise mine argumenter.

 

Jeg viser til linken min at de som stod frem ikke kunne gjenskape disse store sirklene, og i tillegg blir disse sirklene laget i bekmørket etter solen går ned og før solen står opp.

 

Du har med å finne frem noe som motbeviser meg i stedet for å komme med løse påstander.

 

Herved kaster jeg ikke mer tid ved å svare samme om igjen.

Lenke til kommentar

Problemet er at argumentene dine bare er løse påstander. Jeg skjønner f.eks. ikke hvorfor du sluker påstandene om at de er laget på en natt rått, når det ofte er tydelige tegn på at de har blitt funnet lenge etter at de ble laget. F.eks. kan skaden etter at stråene er brukket ha grodd igjen, eller det er ugress mellom stråene. Det blir ikke noe mindre tåpelig av at disse tingene blir tatt som bevis på at sirklene er laget av noe overnaturlig eller utenomjordisk.

Lenke til kommentar

"While the geometrically simple ‘Missing Earth replica’ is quite impressive as a proven man-made formation for use in a forthcoming film, it fails in many details to match the original 1995 Longwood Warren formation, and in spite of the expense and the man hours which must have gone into the production, it quite fails to confirm the Andrews assertion that such formations have been man-made in the course of one dark summer’s night. Shame about the intended deceit, guys."

http://www.swirlednews.com/article.asp?artID=199

Lenke til kommentar
Problemet er at argumentene dine bare er løse påstander. Jeg skjønner f.eks. ikke hvorfor du sluker påstandene om at de er laget på en natt rått, når det ofte er tydelige tegn på at de har blitt funnet lenge etter at de ble laget.

Problemet her blir at du ikke bryr deg om å grave opp noe for å backe opp påstandene dine.

 

Overnight Wonders

Most crop circles materialize overnight, while only a few have appeared during the day. One rather intricate pattern, literally across the road from Stonehenge, is known to have formed in under an hour, in broad daylight. Spread over hundreds of square miles, as many as 30 arrays, some being as wide as 4000 feet, have appeared in one night. No small accomplishment, considering it is all done in the dark. The hoaxers, who claim to be the master designers, could only produce their inferior circles in the light of day. Many separate case studies show that, indeed, it is common for a farmer to leave his field intact at dusk and return to find a work of crop art impressed in his field the next morning.

http://www.ufodigest.com/news/1107/cropcircle.html

 

alt må være spot on matematisk

Nei og det er sikrlene heller ikke.

 

Mathematical Marvels

The increasing complexity and obvious advanced nature of the circles has amazed scientists who, though obviously interested in the creators, find intense interest in the manner mathematical formulae are incorporated in the designs. The beauty of these intricate formations is evident to all who see them, but to the mathematical mind there appears a deeper beauty. Perfect geometric designs are the norm and incredibly accurate measurements over thousands of feet awe even the most complicated minds. Consistent mathematical ratios are associated with the designs and Julius sets, related to the science of fractals, appear in ever more complex series. New areas of science and mathematics are being created by the phenomenon.

http://www.ufodigest.com/news/1107/cropcircle.html

Lenke til kommentar

hvordan vet man at de kommer over natta?

den PR-kåte bonden kan jo absolutt være med og ordne dette over flere dager/uker.

vet det var en kornsirkel i norge for noen år siden som fikk en del oppmerksomhet, vistnok var det spesielle strålinger som forskere ikke klarte å forklare der sirklen var, det var ingen spor etter mennesker og kornene var lagt ned og ikke bøyd.

Dette skjedde 2 år på rad, samme dag, det 3. året samlet det seg flere reportere og slikt, for å se hva som skjedde, ingenting skjedde da.

men, en lite gruppe mennesker sa de hadde laget det i løpet av en natt, ved hjelp av tau og planker klarte de å lage "uforklarlige" sirkler.

de gikk i traktor-sporene gjennom åkeren og festet ett tau til bakken og startet å gå i sirkler, de viste også hvordan de gjorde det senere.

 

forskerene som hadde sjekket stedet årene før holdt kjeft.

 

Det er også en gruppe som heter "The Circlemakers"

 

de fleste jeg har sett på nett nå er også ganske "enkle" å lage med tau og planker.

Lenke til kommentar

Det er jo alltid festlig å google navnene som dukker opp i slike linker som Oxygen07 legger ut. Googler man for eksempel W. C. Levengood som det refereres til som en "respected Michigan-based biophysicist" dukker dette opp:

 

http://www.archangel-michael.us

 

Her tilbys blant annet 45-minutters personlige samtaler med erke-engelen Michael hvor du blant annet oppnår:

 

A connection with your monad, your I Am presence.

The immediate attention and protection of Archangel Michael

DNA expansion and clearing

A strong boost in your energy field and a quantum leap

A loving response and a connection with the Divine

 

Les og le (eller gråt, alt ettersom).

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

Sier du uten å argumentere, som vanlig.

 

Denne linken duger fordi du ikke vil finne linker til noe av det vrøvlet du kommer med. Derimot når du søker på internett vil du bare finne slik informasjon, fordi den er basert på sannheten. Dette opptar mange tusen rundt i verden og de deler alle samme historier. Hvorfor skulle alle lyve hvis det var så enkelt å gjenskape dem med noe så enkelt som en stokk og tau?

Lenke til kommentar
hvordan vet man at de kommer over natta?

Fordi alle sirkler blir ikke laget langt inni ingenmansland gjemt i skogen, men derimot ute hvor bilister, syklister og hvem som helst kan se om noen lager dem. Det er veldig enkelt for bønder å oppdage dette da åkrene som oftest ligger rett ved siden av gårdene.

 

den PR-kåte bonden kan jo absolutt være med og ordne dette over flere dager/uker.

Bønder har ingenting å tjene på dette, men derimot å tape inntekter på ødelagt mat.

 

kornsirkel i norge for noen år siden som fikk en del oppmerksomhet, vistnok var det spesielle strålinger som forskere ikke klarte å forklare der sirklen var, en lite gruppe mennesker sa de hadde laget det i løpet av en natt, ved hjelp av tau og planker klarte de å lage "uforklarlige" sirkler.

de gikk i traktor-sporene gjennom åkeren og festet ett tau til bakken og startet å gå i sirkler, de viste også hvordan de gjorde det senere.

Sa de noe om hvorfor det var strålinger der og hva det var?

 

Hvem som helst kan lage sirkler, men ingen har klart å gjenskape de mest matematisk estetiske sirklene.

Som oftest er det veldig lett å se at sirkler er menneskapt da de ikke klarer å lage dem matematisk estetisk.

 

forskerene som hadde sjekket stedet årene før holdt kjeft.

Kanskje det var førstegangs studenter med slikke-lærene-i-ræva-topp-karakterer.

 

de fleste jeg har sett på nett nå er også ganske "enkle" å lage med tau og planker.

Ingen har fremdeles demonstrert hvordan de mest avanserte lages, og når de derimot skal lage noe stort bruker de mer tid enn testen påkrever, som er over natta, i tillegg kan de ikke forklare strålingen.

 

En annen ting når de bruker planke er at stråene ikke blir like etterpå som de originale sirklene

"Weaving. Researchers have long contended that the plants in genuine circles are weaved together in a particular way when they are flattened. Hoaxers have supposedly not been able to duplicate this pattern. "The plants are masterfully overlapping each other, and gently spiking into the standing crop in a spoke effect creating the circle," says Urn Greene at "Crop Circles: Fingerprints of the Gods?". "This is an effect that is not achieved by simply stomping on the plants with a board and or a garden roller, two tools commonly used by hoaxers to create fakes."

 

Elongated nodes. Joseph E. Mason at "Arguments Against the Hoax Theory of Crop Circles" says that there is a distinct difference between crops that are bent in genuine circles and those bent by hoaxers. With photos to support his claim, Mason says: "The bent node of the plant from inside a [genuine] crop formation is elongated yet undamaged. Plant stems bent by people via mechanical means appear damaged and do not have the elongated nodes.""

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa021802a.htm

Lenke til kommentar
Det er jo alltid festlig å google navnene som dukker opp i slike linker som Oxygen07 legger ut.

Jeg fant ikke det navnet i fra noen av linkene mine.

 

Googler man for eksempel W. C. Levengood som det refereres til som en "respected Michigan-based biophysicist" dukker dette opp:

Så klart når han har doktor grad. Hva har du å vise til?

 

Her tilbys blant annet 45-minutters personlige samtaler med erke-engelen Michael hvor du blant annet oppnår:

Dette har ingenting med arbeidet om crops circles.

 

Mange ber til (sin) "Gud" enten det er kristendom, jødedom eller islam osv, så gjør ikke det disse til kredittverdige om de gjorde forskning rundt korn sirkler. Bare muslimer er jo godt over 1,5 milliarder mennesker.

 

Man får ikke sin universitetsgrad ut av det blå.

Lenke til kommentar
kornsirkel i norge for noen år siden som fikk en del oppmerksomhet, vistnok var det spesielle strålinger som forskere ikke klarte å forklare der sirklen var, en lite gruppe mennesker sa de hadde laget det i løpet av en natt, ved hjelp av tau og planker klarte de å lage "uforklarlige" sirkler.

de gikk i traktor-sporene gjennom åkeren og festet ett tau til bakken og startet å gå i sirkler, de viste også hvordan de gjorde det senere.

Sa de noe om hvorfor det var strålinger der og hva det var?

 

Hvem som helst kan lage sirkler, men ingen har klart å gjenskape de mest matematisk estetiske sirklene.

Som oftest er det veldig lett å se at sirkler er menneskapt da de ikke klarer å lage dem matematisk estetisk.

 

dette er noen år siden, så jeg husker ikke.

prøvde i en halvtime å finne artikler om dette, men fant ikke.

ikke husker jeg helt hvor det var heller, men broren min var med det 3. året, det er derfor jeg husker saken ganske godt.

Lenke til kommentar
kornsirkel i norge for noen år siden som fikk en del oppmerksomhet, vistnok var det spesielle strålinger som forskere ikke klarte å forklare der sirklen var, en lite gruppe mennesker sa de hadde laget det i løpet av en natt, ved hjelp av tau og planker klarte de å lage "uforklarlige" sirkler.

de gikk i traktor-sporene gjennom åkeren og festet ett tau til bakken og startet å gå i sirkler, de viste også hvordan de gjorde det senere.

Sa de noe om hvorfor det var strålinger der og hva det var?

 

Hvem som helst kan lage sirkler, men ingen har klart å gjenskape de mest matematisk estetiske sirklene.

Som oftest er det veldig lett å se at sirkler er menneskapt da de ikke klarer å lage dem matematisk estetisk.

 

dette er noen år siden, så jeg husker ikke.

prøvde i en halvtime å finne artikler om dette, men fant ikke.

ikke husker jeg helt hvor det var heller, men broren min var med det 3. året, det er derfor jeg husker saken ganske godt.

 

Spør broren din om når og hvor det var. Kanskje han også husker hva de strålene var, som ikke "forskerene" greide å avsløre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...