Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri prøv deg på dame til kompisen din, sånn er det bare, med mindre du er drittsekk eller ikke vil ha han som venn lenger. Du må nok bare leve med det så lenge det varer. Det er vell kanskje ikke så lett som det høres ut som, men prøv ihvertfall. Og hvis dama ikke liker deg og du prøver deg blir det ihvertfall et helvetes kaos.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Istedet for å hyle GLEM DET DIN SLEMING så vil jeg heller gi deg et objektivt råd:

 

Du må selv bestemme hva du syns er viktigst i denne situasjonen. At du stjeler dama hans kan gå utover deg selv i form av at hans venner også vil bli dine uvenner senere. På den andre siden kan du bli sammen med noen du er så forelsket i at du vil la det gå utover et vennskap, og det kommer til å bli veldig digg for din del. Men det er lite trolig, spesielt om de nettopp har blitt sammen. Jenter er veldig forsiktig med sånne ting, og hun får kanskje fort et hore-rykte på seg om hun gjør følgende. Så det er lite trolig, men får du ikke sove før du har prøvd bør du selv prøve å finne at hva du vil.

Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre. Er dritforelska i ei jente men så blir bestekompisn min i lag med henne.

 

 

 

Hva skal jeg gjøre.?

 

 

 

TRENGER SVAR FORT

Kommer an på. Visste kompisen din at du var keen før han ble sammen med henne? I så fall har du en kompis mindre. Uansett så er kjerringa nå skitten, og du skal holde deg til helvete langt vekke fra henne. Aller mest fordi hun ikke vil ha deg. Hva er da vitsen liksom?

Lenke til kommentar

Min forlover prøvde seg på min kone!!! Og de bedro meg i 6mnd!!!

Tro meg, selv om det ikke er fullt så alvorlig som i min situasjon. Så er det visse ting man ikke gjør i livet hvis man har noe som helst form for stolthet og medmenneskelighet. Ønsker du å alltid å bli sett på som han som går etter damene til kompiser!!!?? Og vite at du blir hatet og sett på som en som ikke er til å stole på!!! Fikk høre av en kompis i helgen at en annen kompis av meg hadde prøvd seg på dama hans for lenge siden, og det var ikke glemt for å si det sån!!!

Lenke til kommentar

En av mine beste kompiser overtok eksen min 3 mnd. etter at vi skilte lag (etter 20 år...). Litt sånn Doh! ettersom jeg hadde pratet en del med ham etter bruddet.

Jeg burde egentlig skrinlegge han som kompis etter dette, men han er en likandes fyr, så det er ikke lett det heller...

Greit på en måte, siden eksen og jeg også har greit forhold til hverandre.

 

Men det er litt rart, dah! :/

 

Synes forøvrig trådstarter bør forholde seg rolig. Nok av bra damer der ute!

:)

Lenke til kommentar

Støtter det de fleste her inne sier, ligg unna. Hvis det hadde blitt til at du hadde fått jenta hadde du nok blitt husket av kompisene dine som han som stjeler dama til folk. Og dette er noe man ikke glemmer. Du hadde værtfall ikke vært mitt førstevalg når jeg skulle prøve å få meg en ny kompis.

Lenke til kommentar

Uansett om det blir slutt mellom de. Man blir jo ikke sammen med noen som bestevennen har vært sammen med.. Det er sånn man gjorde på barneskolen.. Da både jenter og gutter rullerte i vennejengen, men det ble allikevel intriger av det...

 

Men sånn som noen skriver.. Hvis kompisen din viste at du var forelsket i henne, da er det kompisen din du burde ta et opprør med. Og jeg synes ikke du burde prøve deg på henne. Kun av etiske grunner..

 

Hadde dere noe på gang før de ble sammen? Eller viste hun ikke at du var interessert?

Lenke til kommentar

Hør på hva Frohman f.eks, han kommer med gode ord.

 

Prøv også å tenk i kompisen din sitt perspektiv. Tenk om det kompisen din som prøvde seg på dama di? Jeg tror ikke du hadde tatt det positivt akkurat. Er du lur, og vil gjøre et smart valg du ikke kommer til å angre på senere. Glem det. :)

 

Men for all del, det er ditt liv og vennskap som står på spill, og vi kan ikke ta valgene dine, men råd kan vi gi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...