:utakt Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Klikka litt rundt i Yahoo!-innboksen min, og snublet over en engelsk artikkel der det sto at jeg skulle kunne bytte mellom "ny" og "gammel" design. Jeg ble nysgjerrig! Jeg vil ha "ny" design! Stor var skuffelsen da jeg ikke fant menyene artikkelen viste til. Er dette noe bare de engelskspråklige har glede av? Kan jeg evt. bytte til engelskspråklig mail og få "nytt" design?
mandela Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg testet kjapt: Du må bytte til engelsk innhold ja, da får du muligheten til å ta i bruk den nye versjonen. Du kan deretter bytte tilbake til norsk og beholde det nye utseende. Dersom du i den norske versjonen velger å bytte til "classic", må du gjennom språktriksing igjen for å få den nye versjonen tilbake. Endret 9. november 2008 av mandela
:utakt Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 (endret) Knall, jeg fikk det til! Men, en ting, i den nye versjonen lastes siden gjentatte ganger med korte mellomrom, så fort at hele siden står og rister. Ligger feilen hos meg eller Yahoo? Jeg bruker Firefox 3.0.3. Hm, alt oppførte seg normalt i IE, så det er et eller annet med brannreven. Ingen oppdateringer tilgjengelig heller. Hm. Endret 9. november 2008 av JLa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå