Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aids sin kommer også til å bli bra! Syns synd på henne som sitter der enda :p

Gjorde bare den ene foten, jeg hadde srsly begynt å hylgrine om jeg måtte pine meg igjennom mer. Det var så sinnsykt vondt.

 

Ellers skulle jeg vært der lengre med henne for hun hadde det ikke spess godt.

Med hånden på hjertet, hadde jeg visst hvor jævlig vondt det kom til å gjøre hadde jeg aldri i helvete startet. Men det ble sinnsykt bra, over all forventning. Og han er jo så kjekk og hyggelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ellers skulle jeg vært der lengre med henne for hun hadde det ikke spess godt.

Med hånden på hjertet, hadde jeg visst hvor jævlig vondt det kom til å gjøre hadde jeg aldri i helvete startet. Men det ble sinnsykt bra, over all forventning. Og han er jo så kjekk og hyggelig.

Når får vi se bilder? :)

 

Skal en tur innom PinPoint imorgen. Hvor mye koster ca Labret smykker? Jeg tok en på midta av leppa på fredag. Hva er lengden på smykkene? Skal skifte om 2-3 uker, så jeg trenger et kortere smykke. :)

Prisene varierer vel fra sted til sted. Og folkene finner nok automatisk passende smykke til deg.

Lenke til kommentar

Huff, det hørtes ille ut!

Hvor lenge satt du?

 

Tenkte det samme som deg etter jeg hadde tatt min på ribbeina. At om jeg hadde visst hvor sinnsykt smertefullt det var, så hadde jeg ikke gjort det. Men jeg har endret mening nå, for jeg er så fornøyd med resultatet!

Lenke til kommentar
Aids sin kommer også til å bli bra! Syns synd på henne som sitter der enda :p

Gjorde bare den ene foten, jeg hadde srsly begynt å hylgrine om jeg måtte pine meg igjennom mer. Det var så sinnsykt vondt.

 

Ellers skulle jeg vært der lengre med henne for hun hadde det ikke spess godt.

Med hånden på hjertet, hadde jeg visst hvor jævlig vondt det kom til å gjøre hadde jeg aldri i helvete startet. Men det ble sinnsykt bra, over all forventning. Og han er jo så kjekk og hyggelig.

 

 

Ja, han er gjennomført;)

Så det med engang at du hadde det vondt, aldri godt og se noen man er glad i ha det slik:S

Men du er knalltøff da :thumbup:

 

Anfall: Når plasten er av:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Var jævla synd på hu snella som blei tatovert ved siden av meg i går. Såg kjapt at hun kom til å slite noe jævlig. Med én gang nåla gikk i huden hennes så spente hele kroppen seg. Var utslitt etter 20 minutter og holdt på å svime av. Blei litt bedre da hun begynte å ringe rundt til venner og familie for å prate seg vekk fra de verste smertene, men hun gikk etterhvert tom for folk å ringe til. Jeg var selvsagt raskt på banen. "Få nummeret ditt, så ringer jeg deg." Smooth.

Lenke til kommentar

Hadde det faktisk ikke vondt i det hele tatt i går. Var i verste fall et irriterende ubehag. Var mest lei av at rumpa mi sovna hele tia. Letteste sittingen jeg har vært med på.

To dagers arbeid til, så er vi ferdig med alt black og greywash. Så blir det lang pause til Jannicke er ferdig med fødselspermisjonen sin før vi begynner å legge på farger. Mye igjen.

Lenke til kommentar
Gjorde bare den ene foten, jeg hadde srsly begynt å hylgrine om jeg måtte pine meg igjennom mer. Det var så sinnsykt vondt.

Det var synd da :\ Hadde vært kult og sett hele nå. Var det du selv som kom på motivet og utførelsen eller?

Det jeg fikk sett av den så blir den dritbra =)

Med hånden på hjertet, hadde jeg visst hvor jævlig vondt det kom til å gjøre hadde jeg aldri i helvete startet. Men det ble sinnsykt bra, over all forventning. Og han er jo så kjekk og hyggelig.

Som andrine allerede har nevnt når det gjelder ribs, så tenkte jeg det samme på convention, og da jeg lå der i dag :p Fikk lyst å slenge på meg jakka og løpe der i fra.

Men still, det blir bakgrunn på dama neste år!!

 

Amanita: Skjønner nesten at du dro om du hadde vært der siden du starta selv :p

Victor virka som en utrolig likandes kar! Hadde vært kult og hatt noe fra han =) Også så dyktig da!

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar
Huff, det hørtes ille ut!

Hvor lenge satt du?

Satt vel i 3 timer. Føltes ut som et halvt år.

 

Det var synd da :\ Hadde vært kult og sett hele nå. Var det du selv som kom på motivet og utførelsen eller?

Det jeg fikk sett av den så blir den dritbra =)

Yes. Han syntes det var gøy å få lov til å gjøre den på meg, men jeg må ha vært et helvete å jobbe med den siste halvtimen. Ville bare hjem.

 

Beklager at jeg ikke var så snakkesalig, forresten. Smerten tok litt overhånd. Men ja, jeg er superfornøyd. Detaljene ble kjempebra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...