Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje eit alvorleg teit spørsmål, men men.

 

på Lets buzz, når eg har fått pris antydning på 3000kr. og har betalt 1000kr i depositum, då betaler eg berre 2000kr når eg skal betale am I right?

 

Er bare for at de ikke skal tape så mye hvis du ikke kommer=)

Noe mange gjør, bestiller time og ikke møter opp uten og si ifra.

Respektløst kaller jeg det:(

Lenke til kommentar

Nå har jeg vært på expo i Karlstad :)

Satt 6 timer, med bare et par småpauser på 10 og 5minuter. Jammen ikke dårlig til å være min første *stolt*

De første timene var ikke noe problem, de siste begynte derimot å bli interessante. Heldigvis var det en haug folk som så på, tok bilder og skulle prate. Da fikk jeg noe annet å fokusere på.

 

Nick Morte gjorde en fantastisk jobb, og jammen stakk vi ikke av med "Best of day"! :D:love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nick Morte gjorde en fantastisk jobb, og jammen stakk vi ikke av med "Best of day"! :D:love:

Bilde? :)

 

In other news:

Jeg tok medusapiercing i dag. Hurra! :wee:

Lenke til kommentar

Ok har nå lenge vurdert tatovering, men sliter veldig med hvordan tatovering jeg skal ha. For meg så er ikke utseende på tatoveringen så veldig nøye, jeg fokuserer heller på symboliseringen.

 

Kort om meg: er veldig glad i naturen, friluft og frihet i seg selv. Derfor vil jeg gjerne ha noe som symboliserer dette, men er ikke noe fan av kinesiske/asiatiske symboler. Tror jeg blir å plassere tatoveringen på skuldra.

 

Meningen med innlegget mitt er egentlig at jeg trenger hjelp til å finne en tatovering som symboliserer "meg", hvis dere har noen forslag eller innspill blir jeg veldig takknemlig! :w00t:

Lenke til kommentar

Ah, forklarte meg vel litt dårlig her! :yes: Men det jeg er ute etter er noe som (veldig) enkelt og greit representerer noen av de tingene jeg nevnte, skjønner jo at det blir veldig vanskelig å ta det endelige valget, men jeg håper at jeg kan få noe slags inspirasjon til hva jeg vil ha.

 

Jeg tenkte først på en enkel hvit due for å representere frihet, men slo det fra meg da jeg syntes det ble litt for normalt kanskje(?)

 

Anyways, skal fortsette å lete videre jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Et håndkle. Jeg pakker inn håret som ei dame når jeg tørker det. Har tross alt ned til et stykke forbi skuldrene. :p

Men det er uansett ikke hva jeg ville fram til - medusaen er ikke sentrert i forhold til ansiktet. :( Sendte melding til pierceren og hun sa det var helt i orden om jeg ville la den gro nå og heller ta nytt hull om to uker, heldigvis. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...