Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, angrer ikke på at han tar fra albuen og til halsen på meg:)

Han gjør absolutt meget bra arbeid og er en arbeidshest uten like.

På Otc på de 11 timene jeg satt der så hadde han EN pause O.o

De 2 pausene til røyk spurte jeg om ellers var det full guffe så selv om man betaler litt så arbeider han som en gal.

 

 

andrine: skal du gjøre noe mer?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
andrine: skal du gjøre noe mer?

 

Ikke med det første, nei.

Mest av pengemessige hensyn... Sånn er det når man er student og bare har tid til deltidsjobb ved siden av, som akkurat holder til å betale regninger og slike ting.

 

Legger jo så smått noen planer, men det blir nok ikke før neste år at jeg har råd tenker jeg.

Lenke til kommentar

Ja, og jeg er jo kjempefornøyd!

Men litt mer må jeg jo ha, med tiden :)

 

Har forresten et lite album fra min OTC-session, om det er noen som er interessert.

Er egentlig bare bilder av tatovøren og meg, men det ligger da hvertfall ute her; http://www.facebook.com/album.php?aid=2583...mp;l=71c7773033 (Det er en offentlig link, så man trenger ikke ha facebook for å se).

Endret av AndrineF
Lenke til kommentar

Blir spennende og se hvordan den healer seg siden han brukte 2 av de vanskligste fargene( vansklig og få de festet sikkelig sa han) lilla og mahoney(tror jeg det var)

Tusen takk, er småstolt over den der ja:)

Er det noen som forresten har fått 70% alkohol over tattoveringen når du sitter i stolen, noen som hadde blandet grønnsåpen hans med 70% alkohol istedenfor vann.

Så det brant som faen, var verre og bli tørket enn og bli tattovert.

Og få det gnidd inn flere ganger er på skulderen er IKKE godt:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hentet fra Facebook:

 

post-86885-1243418598_thumb.jpg

 

Venn:

kule an va da=)

 

Meg:

Hvilket studio tok du den på?

 

Eier:

tok an privat, hos stebroren t bestevenninnå mi :)

 

Meg:

Hvor lenge har han tatovert?

 

Eier:

noen måneder, men han har tatovert ca. 40 stk nå. koss d ? :)

 

Venn 2:

han e døds flink :)

 

Joda...

Lenke til kommentar

Helt latterlig fete kunstverk, Aids og Amanita Muscaria. Victor er virkelig en helt utrolig artist... Han har vært litt i Ålesund, og har blant annet tatt en veldig pen Anubis-custom på leggen til en venn av meg. Helt utrolig på detaljer...

 

Tror absolutt jeg må få meg et verk av ham!

Lenke til kommentar
Helt latterlig fete kunstverk, Aids og Amanita Muscaria. Victor er virkelig en helt utrolig artist... Han har vært litt i Ålesund, og har blant annet tatt en veldig pen Anubis-custom på leggen til en venn av meg. Helt utrolig på detaljer...

 

Tror absolutt jeg må få meg et verk av ham!

 

Jeg skal ned til Ålesund etter sommern til han, jeg kommer jo derfra så har nok av soveplass der nede.

Skal prøve og spare opp til en 10 timers økt=)

Er dødsfornøyd og tusen takk for tilbakemelding=)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zCLCmCy6dX

Hei.

Har vurdert en tattis i over 10 år nå. Hadde bestemt meg for et motiv, men en nylig hendelse har gjort det slik at jeg nå vurderer et annet motiv i stedet. Vil ha et minne over min kjære hund som nettopp døde. Tenkte først på en pote med hans navn under, men vil gjerne ha innspill fra dere. Hva annet kan jeg vurdere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...