Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det så ganske greit ut jeg. Ikke at jeg vil ha det selv. Og angående stive brystvorter.. pokker så lett dem blir stive etter jeg pierca dem. blir jo stive bare man ser på dem:p

Skrevet
Har du planer om å få deg noe sånt? Ja til kreative ting altå, men herre min hatt..

nai

Men jau, folk er gæææææærne. Piercer øyelokk, hører på Coldplay, henger seg i kroker og ser på Friends. Hvorfor?? Hvordan har vi egentlig kommet så langt som art? Spørsmålene består ubesvart.

Skrevet
syns det så ganske greit ut jeg. Ikke at jeg vil ha det selv. Og angående stive brystvorter.. pokker så lett dem blir stive etter jeg pierca dem. blir jo stive bare man ser på dem:p

Og så mye mer følsom! :D

Skrevet
Det hadde vært farlig om man brukte tunneler. Hemme tåreproduksjon er sikkert fint om man vil bli blind.

Man hemmer ikke tåreproduksjon ved å f.eks kutte bort øyelokket. Tårekanalene kommer ut helt innerst i øyekroken.

Det man nok derimot hindrer/mister er distribusjon av tårevæsken.

Skrevet

Og så mye mer følsom! :D

Har fått en ekkel uvane med å sitte å dra i dem:p

Skrevet
nai

Men jau, folk er gæææææærne. Piercer øyelokk, hører på Coldplay, henger seg i kroker og ser på Friends. Hvorfor?? Hvordan har vi egentlig kommet så langt som art? Spørsmålene består ubesvart.

Yatzy og kakao kjedet meg i lengden. Mye morsommere med suspension.

Skrevet
Prøv hallusinogener. ٩๏̯͡๏)۶

DU får noen nye svar, men tviler på at du finner livets mening :tease:

Klart man kan finne livets mening. Opplever en sinnsyk "insight". Problemet er bare at man glemmer den innen man er nykter igjen.

Skrevet

En ting til deg, Megaknut: Du vil få stempla nynazist i panna hvis du gjør det der. Ikke vondt ment, men sånn er vi i Norge i dag.

Må bare beklage er utrolig uklar post for noe sider siden! :p Når jeg snakket om Max, så var det Max Tattoo på PinPoint jeg snakket om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...