Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg syns ikke skriften passet helt inn.. :huh:

Men ellers var den jo kul :) Det er jo ganske vanlig med kreps, men den betyr jo noe for deg, og det er det som betyr noe:)

Endret av Zaroos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke alle like smarte som deg da, Steffy. For noen av oss så kan det være kjekt med en liten "cheat sheet" lett tilgjengelig 24/7.

Skrevet
Jeg syns ikke skriften passet helt inn.. :huh:

Men ellers var den jo kul :) Det er jo ganske vanlig med kreps, men den betyr jo noe for deg, og det er det som betyr noe:)

Kreps? Det er vel en scorpion? :p

hehehe selvfølgelig er det en scorpion :!:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

bare husk at det mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre det når du blir eldere...

Skrevet
bare husk at det mest sannsynlig ikke kommer til å gjøre det når du blir eldere...

Rolig. Jeg har tenkt på det. Er klar over hva dette innebærer, og som L4r5 sier så har jeg vært nøye med valg av plassering.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Husk nå at et ord ikke alltid har den mest opplagte meningen for en person, det kan være mange andre ting bak ordet enn den nøyaktige meningen :).

derfor jeg sa det jeg sa, veldig rolig....

det er slike ting som er kjipt med tattiser, det er der for alltid og ikke forandrer seg.

men det gjør garantert personen.

men vi har jo cover-up da

Skrevet (endret)
Husk nå at et ord ikke alltid har den mest opplagte meningen for en person, det kan være mange andre ting bak ordet enn den nøyaktige meningen :).

Det har du rett i. For meg er det ikke betydningen av ordet, men hva som ligger bak. Legger ikke ut med det her, men som sagt så betyr det mye for meg.

Og nei, det er ikke den anime/manga-serien x).

Endret av Loveless

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...