Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen som har noen navn på black metal fonten som mayhem dimmu og de der bruker??

9607885[/snapback]

De er to helt forskjellige typer, og det er nok ikke skrevet i Word for å si det sånn.

9611302[/snapback]

hadde vert kult og skrivd noe med den fonten ell no

(de) mener jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vurderer Mayhem sin da siden ha M i navnet mitt vis jeg skal ha navnet mitt da

9612609[/snapback]

Bare advarer deg, at da kommer nok mesteparten av folk som liker Mayhem til å mislike deg. Logoen er for øvrig malt/tegna så du får ikke tak i "fonten" noe sted...

Skrevet

Sikkert spurt om hundre-og-ørten ganger i tråden, men fant ikke noe akuratt nu. Hvis man utvider et hull i øret betraktelig, vil det vokse ut hvis man fjerner smykket, eller vil man ha hullet der til evig tid?

Skrevet
Sikkert spurt om hundre-og-ørten ganger i tråden, men fant ikke noe akuratt nu. Hvis man utvider et hull i øret betraktelig, vil det vokse ut hvis man fjerner smykket, eller vil man ha hullet der til evig tid?

9614653[/snapback]

Noen krymper, men de større må sys inn. Aidskake postet et bilde litt tidligere.

Skrevet
Noen krymper, men de større må sys inn. Aidskake postet et bilde litt tidligere.

9614707[/snapback]

Og det var ikke pent... Auch! :(

Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal ha tatovering når jeg blir 18, er fortsatt usikker på motiv, men det kommer sikkert med tiden. :)

Skrevet

Veldig dumt å tenke sånn, kan hende du tar et crappy motiv bare fordi du SKAL ha en tatto når du er 18, jeg ville heller ha venta 5-10 år også funnet et motiv du virkelig ville ha hatt på deg resten av livet

Skrevet
Var hos tattovøren akkurat for å vise tegning etc. Jeg skal ta den om  en halvtime. Steike.

9617907[/snapback]

cool, husk bilde :p

Skrevet
Det skal jeg. Begge tattovørene lo av meg og motivet mitt :wee:

9617983[/snapback]

det er vel ikke et godt tegn? :dontgetit:

9617986[/snapback]

Hvis det er en flamme ut av brunøyet kan det være godt at de ler litt

Skrevet (endret)

Er ikke det nei :p Bilde kommer om en time elns. Må vente litt før jeg tar av lappen. Ble mye bedre enn jeg hadde sett for meg :)

Han som lo av tattisen fortsatte å lo gjennom halvannen time det tok å ta den. Hehe. Han satt å tattoverte mandige vikingtattiser og synes hele sammenligningen var ganske morro. :p

Endret av mushi
Skrevet (endret)
Var det så vondt som du trodde?

9619078[/snapback]

Nei, men det var vondt. Ansiktet mitt så litt rart ut når han begynte på toppen av skuldra. Har tynn hud og masse bein akkurat der. Var ikke akkurat behagelig å fargelegge.

Hva er det du har tatovert, mushi?

9619085[/snapback]

Det får du se etterpå- :cool:

Endret av mushi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...