Nelis_88 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Noen som tok noe i år på OTC her da? var ikke der i år, føltes rart og ikke dra. Har vært der vært år nå de siste årene. Gjorde ferdig havfrua mi Rart at det ikke var der det pleier, men dugde bra dette og. Ble litt mye mas for min egen del, så satser på et litt bedre år neste år sånn sett.
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ble du fornøyd? Ja, neste år er sikkert
Nelis_88 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ble du fornøyd? Ja, neste år er sikkert Veldig fornøyd, trenger dog litt "oppussing", men det tas når den er grodd skikkelig. Nå fokuserer jeg på leggen, så tar jeg alt av småfiksing til slutt. Har en legg til, men den venter jeg med ettersom det blir et større prosjekt igjen, gjøre ferdig de "små" nå først 3
klhegrlkhr Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ble du fornøyd? Ja, neste år er sikkert Veldig fornøyd, trenger dog litt "oppussing", men det tas når den er grodd skikkelig. Nå fokuserer jeg på leggen, så tar jeg alt av småfiksing til slutt. Har en legg til, men den venter jeg med ettersom det blir et større prosjekt igjen, gjøre ferdig de "små" nå først Wow! Bare wow!!
Nelis_88 Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Wow! Bare wow!! Den var awsumm! Tusen takk Meget fornøyd med resultatet
Balthier Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Fjeset er eksepsjonelt nydelig. Herlig fargevalg og god dynamikk med boblene. Rett og slett et stykke kunst.
Belfez Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tenkte å starte litt forsiktig med min første tatovering, så blir bare skrift i første omgang. Noe de fleste studior klarer fint?, Eller er det like greit å gå for de som blir anbefalt her inne?
BadFurDay Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Gå for de som er anbefalt. Skrift er ikke noe alle klarer. Mange linjer, vinkler og krusseduller som skal være rette, jevne og se pene ut. 3
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 samme hva man skal ta så går man til de som er anbefalt eller man finner en dyktig selv( sjekk ALLTID hva personen har gjort) Skrift er faktisk ganske så avansert som Mumsen nevner.
Rivers Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Ja, sats på noen med godt rykte og ta det som research for å finne ut om dette er personen du vil bruke til noe større prosjekt(er)
klhegrlkhr Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jeg så en med skrift på bybanen i går. Det var ikke dårlig, men det var ikke bra heller. Lurer fælt på hvem jeg skal bruke selv. Kjenner egentlig ikke til så mange, kanskje jeg skal bla litt bakover her og plukke opp noen navn. Ellers så lurer jeg på om jeg skal ta rundt hele underarmen i stede for bare på undersiden av underarmen.
Marte Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Tar sjansen og spør her jeg, på vegne av venninen min. Hun tok sin første tatovering for 1 uke siden. Hun var innom meg samme dagen hun tok den, og allerede da hadde hun fått tydelige antydninger til blåmerke rundt hele tatoveringen. Nå, 1 uke senere, er det fortsatt ganske tydelig blåmerke ved tatoveringen. Hun sier selv at hun får veldig lett blåmerker, men vi synes nå det var litt rart at det ikke visste noen antydning til å forsvinne, selv etter 1 uke. Hun sier at selv om hun pleier å få blåmerker lett, så pleier de å forsvinne fort. Er dette noe hun burde være urolig for? Ba henne sende en mail til studioet og spørre, men hun venter fortsatt på svar. Legger med et bilde som hun sendte meg idag. Endret 2. mai 2012 av Marte
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 (endret) På brystet så satt noen av blåmerkene ganske lenge hos meg. Er hun fremdeles øm der blåmerket er? Endret 3. mai 2012 av Amanita Muscaria
Petter Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Er veldig lite å gjøre med blåmerker, er vel heller ikke noe farlig.
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Hos noen kan blåmerker sitte ekstremt lenge, og som Petter sier så skal ikke blåmerker i utgangspunktet gjøre noe.
Marte Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Nei, ville ikke tro at blåmerke i seg selv er farlig igrunn. Har bare ikke hatt noen erfaringer med folk som har fått blåmerker etter å blitt tatovert, så tenkte det var heller greit å spørre en gang for mye enn for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå