Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg satt og tenkte jeg har hørt om punching(eller var det dermal punch kanskje det het?) - er ikke det slik at man lager et snitt og går opp til størrelsen man vil med en gang?

 

Ved dermal punching fjernes hud permanent. Du tenker på skalpellering, hvor man lager et snitt av ønsket størrelse i øreflippen. Ser ganske så vondt ut spør du meg. :no:

Lenke til kommentar

Et par innlegg er redigert og og slettet.

 

Om dere har noe i mot hverandre, så er dette forumet feil sted å komme med små sleivspark begge veier. Det er barnslig, unødvendig og skaper dårlig stemning blant resten av de som bruker denne tråden. Mangler dere respekt for disse brukerne, fortsetter dere med barnekjeklingen.

 

Send meg en PM om det skulle være noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ser ganske så vondt ut spør du meg. :no:

Jeg syns det var ganske vondt å skalpellere, bort i mot det mest smertefulle jeg har opplevd. Men det er en egen type smerte, så igjen føler jeg ikke det kan sammenlignes med å f.eks. få et slag i skrittet eller tryne på asfalt osv.

Lenke til kommentar
Hvor mye må man regne med å betale for en full sleeve på ett bra sted i Norge? Og half sleeve. Med og uten farger.
Kjæresten min betalte 6k første runden, og så 6k nå på fredag, så skal de se hvor mye som gjenstår når de fortsetter i januar. Helsleeve med mye detaljer og farger, Toschie, Let's Buzz.
Lenke til kommentar

Nå merker jeg at hullene jeg har i ørene har begynnt å gro litt mer igjen. Men ringene jeg har i har en tendes til å liksom sitte fast, sånn at de ikke gjynger eller kan snus i hullet. Hva er rådet her ? Skal jeg løsne på de fra stund til stund eller skal jeg bare la de henge ?

 

Det er passelig ubehagelig når de løsner :(

Endret av Pure
Lenke til kommentar
Hvor mye må man regne med å betale for en full sleeve på ett bra sted i Norge? Og half sleeve. Med og uten farger.

 

Skal tattovere halfsleeve selv, skal til 1969tattoo i oslo (til Noi). Han tar 1k per time for store stykker, og jeg skal sitte ca. 15-16timer. Med farger så tar det jo litt lengre tid og dermed litt høyere pris

Lenke til kommentar
Skal tatovere meg den 15/12. :)

 

Min første tatovering, han sa det kom til og ta rundt 3-4 timer før den blir ferdig :( .

 

Forestiller meg at det kommer til og gjøre vondt som bare faen :p

Jeg satt i 4 timer første gangen. Jeg tok hele utsiden av leggen. Det gjordet ikke så vondt egentlig, begynte å kjenne det ettersvir etter 2.5 -3 time.

Lenke til kommentar
Ser ganske så vondt ut spør du meg. :no:

Jeg syns det var ganske vondt å skalpellere, bort i mot det mest smertefulle jeg har opplevd. Men det er en egen type smerte, så igjen føler jeg ikke det kan sammenlignes med å f.eks. få et slag i skrittet eller tryne på asfalt osv.

 

Jeg har en helt annet oppfattelse igjen. Syntes det var f.eks mye værre å ta Snakebites og Labret en det var å skallpellere øra.. Riktignok var det helt grusomt når jeg skulle få inn tunellene, men selve skjæringen var ikke så vondt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvor stort skar du opp til?

Når jeg tok medusa første og andre gang syns jeg dette ikke var like ille som å skalpellere, men igjen, annet sted, annen type smerte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da har vi begge vært gjennom samme greie, sånn ca. Eneste som skiller er vel at snittet i høyre øre ble hakket større enn det i venstre, noe som førte til at jeg blødde overstadig mye. Svaret var å strekke det enda litt til. Jeg husker hvordan øret mitt så ut som en donut rett etter. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...