Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Sant. Tatoveringsstudioer skal se rugged ut, ikke være på noe petter pilgård-shit, wtf.

 

 

Helt greit at de kjører stil, men det har vist blitt det nye nå.

Miam Ink-stilen...."riste på huet"

 

Image gutar, image!

Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to?

Lenke til kommentar
Sant. Tatoveringsstudioer skal se rugged ut, ikke være på noe petter pilgård-shit, wtf.

 

 

Helt greit at de kjører stil, men det har vist blitt det nye nå.

Miam Ink-stilen...."riste på huet"

 

Image gutar, image!

Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to?

 

Nei du sier ikke det :ermm:

Er vel det som jeg blir oppgitt av.

men kan jo godt hende det blir en bra plass når den gjengen i dress forsvinner.........

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Image gutar, image!

Det har ikke slått dere at de kanskje kjører den stilen for å forhåpentligvis kanskje dra rike kunder og kanskje en kjendis eller to?

 

Jeg skjønner hvorfor de gjør det, men jeg synes det ser rimelig tåpelig ut.

 

Noen som vet om det blir dyrere å få tatovering fra f.eks Jimmy eller Linda nå?

Lenke til kommentar

Hei, forum.

Er det kun antibakterielle salver som Pyriseptsalve og Bacimycin osv. som er ok å bruke som gli når det gjelder hjemmestrekking av hull i ørene? Er det eventuelt noen normale husholdningsartikler som ikke utgjør skade? Av naturlige årsaker er jeg litt skeptisk til hva jeg putter i øret som kanskje revner en gang og dermed gjør at jeg får stoffene inn i blodet, hvor det fraktes rundt i kroppen og tilbake til hjertet og kanskje gjør at det eksploderer eller bråstopper eller noe annet tull man stort sett ikke vil skal skje med hjertet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...