Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hå igjen !

 

Igår var jeg på Leading Light Bergen og fikk stukket 2mm hull i øreflippene mine :D

 

Jeg fikk noen ringer som sitter godt fast i flippene mine nå, for godt ! Jeg finner ikke ut hvordan jeg tar de av !

 

Jeg legger med en link til et bilde HER

 

Denne personen har to like ringer med svarte kuler på, det er samme som jeg har. Er det meningen at de ikke skal kunne tas av ?

 

 

Håper dere forstod hva jeg mente ! Om det er litt uklart så spør gjerne !

Lenke til kommentar
Nettopp :\

 

Jeg fant, jeg fant: Dirk

 

En av L.A's beste og mest profilerte my ass! :thumbdown:

 

 

er det det man kan kalle vilreene reklame , beste om mest profiere burde skaffe meg flere 1000 treff på google ...

 

jaja er bare synn at normale mennesker ikke gjør omstending resource på ting , jeg reagere sterkt på ting om ikke jeg finner info om på nettet ivertfall , og er det plasser som ikke har kortterminal er det ikke snak om at jeg handler der :p

 

sikkert bare jeg som er litt sær :p

Lenke til kommentar

Selv har jeg tatt scarification og det var faktisk utrolig digg i forhold til hva man skulle tro når man hører at det dreier seg om å få skåret opp et sår med skalpell for deretter å h salt i det to ganger dagen i nen ukes tid for å få arr. Skal fortsette med den typen jeg ikke husker navnet på der du fjerner huden istedefor å få arr og deretter branding. Kunne godt tenkt meg suspension også.

 

Så ja, det er faktisk digg. Alt du trenger å gjøre er å ta første skrittet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Skal fortsette med den typen jeg ikke husker navnet på der du fjerner huden istedefor å få arr og deretter branding.

Skin peeling?

 

No14:

Kan vel ikke si at det var "digg" i den forstand, men akkurat å sette krokene var overraskende smertefritt, hovedsakelig siden en nok ikke har så mye nerver på ryggen som ellers rundt om på kroppen. Det å bli heist opp og henge de første 30 sekundene var veldig ubehagelig, men så roet det seg heldigivs. Det var allikevel aldri "digg" i den forstand av at jeg kunne tenke meg å gjøre det for kos en lørdagskveld. P:

Lenke til kommentar
Kan vel ikke si at det var "digg" i den forstand, men akkurat å sette krokene var overraskende smertefritt, hovedsakelig siden en nok ikke har så mye nerver på ryggen som ellers rundt om på kroppen. Det å bli heist opp og henge de første 30 sekundene var veldig ubehagelig, men så roet det seg heldigivs. Det var allikevel aldri "digg" i den forstand av at jeg kunne tenke meg å gjøre det for kos en lørdagskveld. P:

Jeg syntes innsiden av låret, mot kneet var det verste stedet å få kroker satt. Uggggg.

Lenke til kommentar
Man må bruke en spesiell tang for å fjerne kulen, har selv forsøkt å fjerne kulen for hånd. Gikk ikke så veldig bra.. :no:

 

Hvorfor vil du fjerne den så tidlig?

 

Trodde bare det skulle gå an å ta den ut. Men om saken er at de skal sitte i, så skal de få lov til å sitte i !

 

Har 2mm nå, planlegger å strekke kanskje opp til 8 eller 10 mm. Hvor lang tid i gjennomsnitt må man vente før man strekker første gang ?

Lenke til kommentar
Man må bruke en spesiell tang for å fjerne kulen, har selv forsøkt å fjerne kulen for hånd. Gikk ikke så veldig bra.. :no:

 

Hvorfor vil du fjerne den så tidlig?

Har 2mm nå, planlegger å strekke kanskje opp til 8 eller 10 mm. Hvor lang tid i gjennomsnitt må man vente før man strekker første gang ?

 

Dette varier veldig fra person til person. Jeg mener å ha lest at man burde vente minst 2 måneder før man begynner å strekke.

 

Husk å bruke taper (av stål) og rikelig med "glidemiddel". Kan sende deg en link til en nettside med rimelige plugs/tapere hvis du vil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Trodde bare det skulle gå an å ta den ut. Men om saken er at de skal sitte i, så skal de få lov til å sitte i !

What? Du har et ferskt sår i øreflippen, tror du det gror på to dager? o_O Hvor er logikken? Folk piercer seg ikke bare fordi man skal ta ut smykket? Har du det i så har du det i, basta. Strekke kan du gjøre senere, la hullet gro ordentlig først.

Lenke til kommentar
Trodde bare det skulle gå an å ta den ut. Men om saken er at de skal sitte i, så skal de få lov til å sitte i !

What? Du har et ferskt sår i øreflippen, tror du det gror på to dager? o_O Hvor er logikken? Folk piercer seg ikke bare fordi man skal ta ut smykket? Har du det i så har du det i, basta. Strekke kan du gjøre senere, la hullet gro ordentlig først.

 

 

Jeg er full klar over at noen av mine poster ikke gir så mye mening eller er full av panikk. var bare litt urolig for å sove med de siden jeg var så øm i flippen. Har roet meg ned nå ettervert som jeg har fått svar her :)

 

Så saken er sånn. Var urolig fordi jeg trodde man ikke skulle sove med de i øret ( overdrev en del fordi jeg var øm ) og har roet meg nå. Har innsett at de ikke skal ut, fikk bare litt panikk fordi jeg trodde de skulle det.

 

Og alle spørsmål om strekking er bare spørsmål, har ikke planer om å strekke de på en goood stund før jeg vet at de er grodd skikkelig.

 

Men ellers stor takk for svarene jeg har fått, de har vært til stor hjelp :D

 

 

Hva skulle jeg gjort uten Diskusjon.no og dere brukere :love::wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...