Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jeg har hår som kan dekke over ørene, så det vil ikke bli noe problem :)

Selv når du har 30? Hva om du får så langt hår at du får beskjed om å klippe deg av arbeidsgiveren? ;)

Vel.. Jeg jobber som lærling, og skal gjøre det til høsten 2011. Her jobber det en til som har hår ned til midt på ryggen, så tror ikke de bryr seg om det.

De sa heller ingenting om snakebites'a jeg hadde så tror ikke de bryr seg om ørene heller :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bodymods begynner å bli mer og mer akseptert, så jeg ser ikke på det som noe problem i det hele tatt, egentlig. Om jeg ikke hadde fått en jobb fordi jeg ikke hadde "sett bra nok ut", tror jeg heller ikke jeg ville trives i jobben uansett.

 

Har lagt merke til dette! Fint å se folk med ører på 15mm + og sleeves bak disken på Platekompaniet og Narvesen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Nå som jeg er en tur hjemme i Larvik ble det Henry's tattoo. Hva lurte du på?

Skjønner. Syns bare det var litt snodig at de mente at det var normalt med 1,2mm nål om man ikke skulle strekke.

Trodde 1,6mm var standard "over alt" hos proffer.

 

@Luedotten:

Godt poeng. På den nye jobben min hos Statoil gjemte jeg septumen før jeg leverte CV, og jeg fikk beskjed i ettertid

at det var et bra trekk siden man skal følge arbeidsuniformen så mye som mulig med et nøytralt ansikt osv. Ørene var det heldigvis

ikke noe problem med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bruker du en septum som er slik at du kan vippe den opp med enkelthet da?

1. Det heter ikke "en septum". Slik jeg har forstått viser "septum" til området hvor piercingen sitter. :) (Pirk, I know)

 

2. Nope, jeg bruker en retainer jeg kjøpte på BJS. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...