Gå til innhold

msn pasord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har hørt ma kan finne ut passordet til MSN kontoer på dataen passordet er skrivd inn jeg hvet det går menhvordan kan noen please si det :S??

vorrfor skall du hvite de da? har du non go grun får få å hvite et pasord du ike skall ha? viss du skall ha de kann du vell spøre den somm har pasordet vell!

Lenke til kommentar
les retningslinjene Elling og DiMIles :evil:

jei har lest å lest menn jei har ike set att dett ike ær låv å skrive dårli nårsk. somm moralns våkter har du kansje set på inholde i inlege mit osgå? å da børr du kansje rete pekefnigeren mot den som startett inlege også...

 

Edit: Skrivfeil. Såry!

Lenke til kommentar
les retningslinjene Elling og DiMIles :evil:

jei har lest å lest menn jei har ike set att dett ike ær låv å skrive dårli nårsk. somm moralens våkter har du kansje set på inholde i inlege mit osgå? å da børr du kansje rete pekefnigeren mot den som startett inlege også...

 

:lol::lol:

Lenke til kommentar
les retningslinjene Elling og DiMIles :evil:

jei har lest å lest menn jei har ike set att dett ike ær låv å skrive dårli nårsk. somm moralns våkter har du kansje set på inholde i inlege mit osgå? å da børr du kansje rete pekefnigeren mot den som startett inlege også...

 

Edit: Skrivfeil. Såry!

 

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Prøv å unngå SMS-språk, sjekk etter skrivefeil og grammatiske feil før du poster. Om du poster meldinger med feil i, så kan du gå inn og redigere disse i etterkant. Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

*De setningene med uthevete ord leses 2 ganger, eller så mange ganger det skal til før det går inn.

Å kritisere for skrivefeil er i minste fall dumt, i værste fall direkte onskapsfult. Det viser en total mangel på respekt for forfatteren, og eventuelle skrive-lesevansker han/hun kan ha. Mange har store problemer med både å skrive rett i utgangspunktet, eller å se feilene i etterhånd.

 

midtownmadnes, tror dette programmet kan hjelpe, men ikke altid.

Lenke til kommentar
*De setningene med uthevete ord leses 2 ganger, eller så mange ganger det skal til før det går inn.

Å kritisere for skrivefeil er i minste fall dumt, i værste fall direkte onskapsfult. Det viser en total mangel på respekt for forfatteren, og eventuelle skrive-lesevansker han/hun kan ha. Mange har store problemer med både å skrive rett i utgangspunktet, eller å se feilene i etterhånd.

Jeg vil bare understreke at jeg ikke har til hensikt å henge ut noen med lese- eller skrivevansker. Og jeg beklager kritikken dersom dette er grunnen til skrivefeilene.

 

Jeg ser at det hevdes at det å påpeke dårlig språk og mange skrivefeil viser en total mangel på respekt for forfatteren. Jeg mener imidlertid at det å ikke gidde å sjekke innleggene sine før de postes viser en total mangel på respekt for leserne - hvis feilene er basert på latskap og ikke skrivevansker da!

Lenke til kommentar
- hvis feilene er basert på latskap og ikke skrivevansker da!

Som vi har diskutert på PM er vi ikke uenige i at latskap er irriterende. Poenget er at hverken du eller jeg kan avgjøre om det er latskap eller skrivevansker som gjør at vedkommende skriver som han/hun gjør. Derfor er det best å la være å kommentere det, da sårer du ingen og irriterer ingen. :)

Lenke til kommentar

Hvis noen skriver "dte" istedenfot "det", "jge" istedenfor "jeg" og andre lignende skrivefeil som er naturlig å få når man skriver touch er det ikke noe å klage på.¨

 

Når man skriver feil som "Når dataen ikke ville starte...", "Da jeg går til skolen, liker jeg og synge" blir det plagsomt. Unødvendige mange skrivefeil, at folk lar være å bruke komma og punktum blir svært irriterende, og det er vanskelig å ta personen seriøst.

 

Skriv nokså rett, så slipper folk å klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...