Gå til innhold

Kan Asus HD 4850 fungere med 300W PSU?


SpyHunterX

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, kan Asus Radeon HD 4850 funger med en 300W strømforsyning. Hvis det kan så lurer jeg på åssen jeg tilkobler strømforsyningen til kortet. Ledningen som kom ut av strømforsyningen passet ikke med skjermkortet. Ledningen som fulgte med kortet derimot passet i kortet, men jeg ser ikke hvor jeg skal koble den andre enden hen. Ledningen ser sånn ut

 

post-130361-1225925397.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier, kan Asus Radeon HD 4850 funger med en 300W strømforsyning. Hvis det kan så lurer jeg på åssen jeg tilkobler strømforsyningen til kortet. Ledningen som kom ut av strømforsyningen passet ikke med skjermkortet. Ledningen som fulgte med kortet derimot passet i kortet, men jeg ser ikke hvor jeg skal koble den andre enden hen. Ledningen ser sånn ut

 

post-130361-1225925397.jpg

 

 

Det kommer selfølgelig an på resten av maskinvaren din, men det er sansynligvis for lite.

En 400-450 watt's PSU av god kvalitet skal klare det helt fint.

 

Den kabelen kobler du til 2 molex kontakter (harddisk kontaktene).

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på strømforsyningen og andre komponenter. - 4850 kjører f.eks helt fint i Shuttle PC'er med standard powersupply (150w eller 200w, litt usikker) og intel 45nm CPU, samt på AMD 4200+ CPU, mens AMD 6400+ ikke gikk på standard PSU.

 

Ved å oppgradere til Shuttle 300W SilentX PSU har det fungert med alle CPU'er så langt.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Vel pc'en min er er Dell Inspiron 530 med Intel core 2 duo E6750 2,66 Ghz, 4Gb ram, den har tilsynelatende to vifter, hovedkortet og strømforsyning er jeg ikke sikker på siden det står ikke noe sted.

 

Men er jeg fortsatt litt usikker på hvor de to hvite kontaktene på ledningene skal plasseres siden jeg gjennomsøkte pc'en i evigheter men fant aldri noe sted den skulle plasseres. Kabinettet er jo ganske lite så det er ikke umulig at jeg kan ha oversett noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...