Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes Valve kunne ha lagt til en oppdatering der ting som blir slått ut av plasseringen sin (biler, transformatorer etc) forsvinner etter 10-15 sekunder eller lignende, da kan tank likevel bruke disse som våpen, men man slipper de ergelige "sperringene" som folk har en tendens til å sette opp.

Så og si 9 / 10 kamper jeg spiller ender opp med å vente i heisen på No Mercy eller lignende, og selv om vi vinner ødelegger jo dette hele moroa.

 

Og hva er det med at folk rapporterer deg på Xbox hver gang du vinner i L4D?

Skikkelig irriterende i lengden.

 

 

P.S: Trenger flere L4D spillere til Xbox.

 

Hehe, det er jo bare å campe i heisen sånn som vi gjorde det! Men er enig med deg i at det er sykt irriterende ja... Er du med på en runde i kveld/natt?

Lenke til kommentar

Ja campe-greiene funker finfint det, det går også an at man sprenger Boomeren inne i heisen (hvis han er så dum at han hopper ned) og dermed flytte på transformatoren litt etter litt.

Poenget mitt er dog ikke hvor lett vi 4 klarer å forhindre at motstanderlaget får noen fordel av denne abusen (brife brif), men det faktum at det ødelegger for vanvittig mange spillere.

Selv om jeg snart har spilt så mye L4D at jeg hører Tank-soundtracket når jeg skal til å legge meg, så er det ingen tvil om at det er særdeles mange småbugs/glitcher i L4D som plager meg mye til tider, og taktikker som kanskje ikke er "ulovlige", men som ødelegger veldig mye når det kommer til Versus.

 

Den døren på 3dje map på No Mercy kampanjen ødelegger jo også ganske mye, fordi man slipper Horden.

Man sparer riktignok ikke så veldig mye tid, men man slipper unna en bestemt hendelse, pluss at det er dobbelt så vanskelig for Infected å angripe når de går gjennom døren, så egentlig er det vel imot regelverket ville nå jeg tro.

 

 

Off-topic:

Vi får se om det blir noe i kveld forsåvidt, jeg og Atomsopp er litt slitne og prøver å snu døgnrytmen tilbake til "jobbmodus", som du kanskje har fått med deg har vi vært nattedyr de siste ukene, men vi er sikkert på en av oss iallefall, så da er det bare å sende en melding om det skulle være noe, usikker på om Dash har anledning da jeg ikke har hørt noe fra ham annet enn at han skulle til Sverige for å hamstre inn røyk, men pytt pytt.

(Vi ble sittende opp hele natta for å få "no friendly fire" achievementen som jeg dreit meg ut på begge gangene pga Boomer, så blir nok ikke sene kvelden på oss i kveld gitt).

 

 

 

P.S: Jeg tror herved at den letteste plassen å få Untouchables på er inne i låven på Blood Harvest, andre etasje, bare mine 3 kroner om den saken da jeg ser det har blitt fiffig diskutert tidligere i tråden.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Patch fixes:

 

General

Fixed Survivors being able to climb surfaces marked for versus infected only

Fixed a class of SurvivorBot bugs dealing with rescuing downed players

Players can no longer grab ladders while flying through the air after a Tank punch

Shooting near a car with an alarm that has already fired the alarm will no longer make chirping noises

Improved loading time

Fixed mini-gun physics exploit

Fixed propane tanks (and other physics objects) causing players to fall through elevators

Fixed rare achievement bug issues

Fixed several map exploits

Fixed various match making issues

Fixed NAT traversal issues

 

Versus Changes

Added HUD elements to show status of other infected players

Changed color of infected player name in chat to red

Fixed exploit where players could spawn infected bots

Fixed instance where a Survivor changing to the infected team would be attacked by infected bots

Normalized special infected melee damage

Made the following client commands cheat protected: "Kill" and "explode"

Fixed exploit where infected players could run away and teleport back to gain health

Players can only change teams once per map

Players can't change teams while other players are still loading

Tank spawns at the same % through the map for both teams in versus mode

Made the Tank and Witch spawn directly on the escape route

Increased chance of getting the Tank or Witch

Fixed team swap issue

 

Hunter

Easier to pounce a Survivor who is meleeing

Increased Minimum damage a Hunter pounce does

 

Smoker

Fixed Smoker tongue tolerance

Smoker now has to be killed or the tongue destroyed for the tongue to break

Survivor's cannot bash someone off the tongue until the Survivor being pulled is paralyzed or hanging

Tongue attacks that fail to paralyze or hang a Survivor will use the shorter ability delay timer

Fixed cases where the ability timer was not using the correct time

Fixed case where you could point at a Survivor but not register a tongue hit

Fixed Smoker tongue not targeting and landing properly through PZ ghosts

Smoker tongue does damage every second while dragging paralyzed Survivors

 

Tank

Bashable objects now appear with a red glow

Tanks hitting a car with an alarm disables the alarm permanently

Tank frustration timer is only reset by hitting Survivors with rocks or fists

Reduced autoshotgun damage against Tanks

 

Witch

Witch spawns at the same % through the map for both teams

Avoids spawning within a certain % of the tank

Fixed an exploit where the Witch could be woken up and tricked into attacking Survivors

 

 

Dette ser jo ikke så verst ut.

Endret av niconude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...