Gå til innhold

Mat du kan bli kvalm/få tårer av

Laffe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går rett på. Er det noe mat(uten å måtte lage rette)man kan få kjøpt på asia butikker o.l. som får deg til å bli kvalm eler tårer i øyene. Det skal teste forskjelige matbiter fra forskjellige kulturer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte på noe sinnsykt sterkt chiligreier når jeg var i Florida, ble bare helt satt ut av det, svidde så jævlig på tungen at jeg ikke engang klarte å stå oppreist, var ren lidelse i flere minutter da det brant nedover halsen, ble også jævlig kvalm, men kastet aldri opp.

Hele forkjølelsen forsvant og har ikke vært forkjølt på flere måneder ;)

Skrevet (endret)

Av allle ting så må det vel være noe så enkelt å harmløst som tomater. :p

Husker jeg var på en aldri så liten spisekonkurranse, der det av alle ting her i verden måtte være tomat som stod på menyen. XD

Det gikk ikke akkurat direkte bra, og det presset seg vel på et par tårer i det jeg prøvde å stappe i meg de sakene.

Liker det meste som er laget av tomater, men kan av en eller annen grunn ikke fordra rå tomater. :ph34r:

Sikkert noen voldsomt sterke chillisaker som gir en dle tårer, men kan vel ikke si jeg har smakt noe så sterkt. Dog svir det ganske så godt å få chilli i nesa! Og da er det ikke bare et par tårer som presser seg frem for å si det sånn.

Endret av Andrull
Skrevet

Tomater støttes. det meste anna av frukt og grønt går greit, men tomata kan eg ikkje fordra verken konsistens eller smak :p

Skrevet

Er det fordi det høres nasty ut, eller har du faktisk spist det?

Fyyy f. Konsistensen, lukta, smaken.. IUCH

Har vel strengt talt konsistensen til noe ala kjøttdeig. Og lukter det noe særlig da? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...