Gå til innhold

oppgradere fra 939 system verd det?


hondapower

Anbefalte innlegg

Hei! jeg vet at det er skrevet mye om dette på forumet men kjører på lell...

Har en opteron 175 på 2.7 ghz med 2 gig ram og den er "performance rated" til 7.8 ghz

 

Sjekket xbitlabs og for å kjøre far cry 2 får cpuen full pott mens 8800gten min får sånn midt på treet. Synes pcen henger litt av og til i windows selv om jeg nettopp har lagt dette inn på nytt. Hang litt før også. Lurer på om 3 år med oc har satt sitt spor. For å få mer futt er det noe vits for meg i å oppgradere til f.eks nye c2d eller kan jeg ha systemet lenger evnt. kjøpe nytt skjermkort når det lir på...?

 

Funderer så mye for tiden på dette at jeg gjerne ser noen andres syn på saken. Er jo ganske billig å oppgradere nå da , men som sagt. vil jeg virkelig få så mye ytelse at det er verd pengene? Tenker da på e8500 eller ny quad som da også er heftig priset enda.

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo jo skjønner jo det , men om jeg da skal spille far cry eller crysis eller noen grafikktunge spill , vil det da gi en stor forbedring med ny prossessor eller kan jeg få mer ut av systemet med bare nytt grafikkkort... vil da prosessoren bli en flaskehals om jeg f.eks kjøper hd4870 og kjører det men nåværende prosessor? Hvis jeg først skal oppgradere hele blir det nok nytt graffikkort også..

 

Får du de prosessorene opp i slike hastigheter da??? Hence my predicament..

Endret av hondapower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...