MPC Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Veit nokon av dere om Empires Total War kommer til å ha SecuROM som det var med Medieval 2 Total war? Har prøvd å søke litt men finner ikkje noko.
TSP Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg visste faktisk ikke at Medieval 2 hadde SecuRom (om det har det) og har ikke merket noe til det, men det jeg vet er hvertfall at Empire: Total War ikke kommer til å benytte seg av det. Empire: Total War vil nemlig bli aktivert og installert gjennom Steam. Les mer her. Denne tråden skulle forresten vært postet i kategorien til Total War, moderator er tipset.
sakkosekken Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg visste faktisk ikke at Medieval 2 hadde SecuRom (om det har det) og har ikke merket noe til det, men det jeg vet er hvertfall at Empire: Total War ikke kommer til å benytte seg av det. Empire: Total War vil nemlig bli aktivert og installert gjennom Steam. Les mer her. Denne tråden skulle forresten vært postet i kategorien til Total War, moderator er tipset. Tror det bare gjelder Medieval 2: Kingdoms
Bobbylove Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Var nok det ja. For Kingdoms er bugga faenskap som ikke funker.
MPC Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Ja, sikkert det ja. Eg har Medieval 2 Gold Edition som har begge 2 spilla i 1. Og SecuROM var på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå