maXini Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 HeiHei ^^ Jeg skulle slå på min gamle PC som jeg ikke har brukt på en stund. Men et problem dukket opp. Jeg skrur den på, og når den loading dingsen til Windows XP kommer, der de blå elle grønn greiene går og går, så vil den ikke fortsette. Den bare går og går, men kommer aldri der den skal. Hva kan problemet være?
Comma Chameleon Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Den bare går og går, men kommer aldri der den skal. Hva kan problemet være? Klokka?
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Gi den en spark bak så går den sikkert...
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hva kan problemet være? Hvis maskinen er gammel og har kjørt Windows en god stund kan det være registeret som har fått nok, prøv og starte Windows i sikkerhetsmodus (ikke noe farlig), trykk F8 under lastingen av Windows.
Hrodebert Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Slutt og være så morsomme nå, prøv heller og hjelpe!
Flimzes Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Min har ikke gått mange skritt i sitt liv heller faktisk OnT: Trykk F8 under oppstart og se om den starter i sikkerhetsmodus
Makky Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 (endret) Min har gått et halvt skritt, eller prøvde...(den velta) Hvis F8 ikke fungerer, sett inn XP-plata og velg "reparer". Dette erstatter system-filene. Endret 4. november 2008 av Makky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå