Gå til innhold

Spørsmål vedrørende GSV


Slacks

Anbefalte innlegg

Det heter ikke studiepoeng. Dessuten gir befalsskole 2, og ikke 10. Samme gir vanlig førstegangstjeneste.

 

Du blander mellom studiepoeng og tilleggspoeng.

 

UB kurs gir studiepoeng, kan settes sammen med andre fag på universitet/høyskole nivå for oppnå en bachelor grad ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det heter ikke studiepoeng. Dessuten gir befalsskole 2, og ikke 10. Samme gir vanlig førstegangstjeneste.

 

Du blander mellom studiepoeng og tilleggspoeng.

 

UB kurs gir studiepoeng, kan settes sammen med andre fag på universitet/høyskole nivå for oppnå en bachelor grad ol.

Du må lese innlegget i den konteksten det er skrevet. Les innleggene som kom før mitt, og som jeg svarte på, så ser du hvem det er som blander poeng ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg ringer VPV hva burde jeg si sliter litt med å finne fremgangs måte i telefonen :p

SIer du bare navnet og lurer på om du allerede nå kan bestille en plass? eller spør du om du kan komme inn der og der den og den tiden?

 

Hva er problemet? "Mitt navn er blabla blablabla og jeg vil avtjene verneplikten min ved Garnisonen i Sør-Varanger."

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Jeg har fått beskjed om at jeg mest sannsynlig får brev etter hovedfordelingen som er i slutten av februar og at jeg da får beskjed om hvor jeg plasseres (mest sannsynlig). De har også registrert mitt ønske om å tjenestegjøre hos GSV fra juli 09.

 

Spørsmålet er noe mer jeg kan gjøre før februar? Vernepliktsverket sa selv at de ikke kunne gi meg noe mer informasjonen enn dette her.

Lenke til kommentar

Du må vente til hovedfordelingen er gjort. Det er garantert ledige plasser her og der da, de vet hva som er populært og ikke er populært, så de kaller inn en god del folk til de mindre populære stedene, og spekulerer i at en viss andel av dem søker seg til andre steder. Ring siste uka i februar og purr. Jeg fikk bytta til 2.BN i slutten av mai, så det bør gå i orden

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...