Gå til innhold

Oppfør deg som en idiot på EAs forum og de sperrer deg ute fra spillene dine - AVKREFTET

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Spillbloggen Kotaku har imidlertid snublet over noe interessant i det offisielle forumet til sistnevnte spill (Command & Conquer: Red Alert 3), noe som kan få såkalte forumtroll (og andre) til å sperre opp øynene:

Om du oppfører deg så dårlig på forumet at moderatorene ser seg nødt til å sperre deg ute, rammer ikke dette bare forumaktiviteten din.

Siden EA nå kobler sammen profilen du bruker på både forumene og i selve spillene, vil dette bety at en utesperring fra forumet også vil sperre deg ute fra spillet.

Er dette den siste dråpen som får glasset til å renne over for tålmodigheten til gamere med tanke på EA? Eller er dette fornuftig?

Link

Endret av Dunedain
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har det hendt noen enda å bli stengt?

Venter å hører hva EA har å si om saken før jeg gjør meg en mening.

Well, its actually going to be a bit nastier for those who get banned.

Your forum account will be directly tied to your Master EA Account, so if we ban you on the forums, you would be banned from the game as well since the login process is the same. And you'd actually be banned from your other EA games as well since its all tied to your account. So if you have SPORE and Red Alert 3 and you get yourself banned on our forums or in-game, well, your SPORE account would be banned to. It's all one in the same, so I strongly reccommend people play nice and act mature.

All in all, we expect people to come on here and abide by our ToS. We hate banning people, it makes our lives a lot tougher, but its what we have to do.

Those banned will stay banned, but like most other internet services, its not that hard to create a new fake e-mail account. However, its a lot harder to get a new serial key =)

Avatars should be back within 2 weeks of the launch.

-APOC

Dette sitatet er hentet fra en post som eaapoc (C&C) har skrevet på forumet til EA. eaapoc er "EA Comunity Staff".

Skrevet

Men hvor mange sperres fra EA sitt forum om dagen?? Endel misfornøyde folk, så si 3 da.

I uka blir dette 21 folk og et betydelig antall i mnd.

Om dette var så strengt ville jo jungelropet kommet ut før nå av frustrerte forumrotter som ikke får spilt spillet sitt.

Enten er dette en helt ny regel fra EA, og da venter jeg til EA gir en offisiell uttalelse.

Eller så er det denne fyren som har tatt regelverket litt ut av boksen i et spekulerende øyeblikk.

Skrevet

Ja HUFF så grusomt. Tvinge folk til å oppføre seg. Nei og nei hvor skal verden ende! Tvinge folk til å ikke gå bananas og banne og hyle og skrike og kalle hverandre "fucking assholes" på forumer? Nei og nei!

Skrevet
Bare la være å være idiot på forumer generellt da.

Sant nok, men de kunne i det minste ha gjort det klart hvor grensa går (sånn bortsett fra den selvsagte trollingen).

Skrevet

Kanskje dette er noe vi skulle hatt her på diskusjon.no også? De som ikke kan oppføre seg blir sperret ute av PSN/Live! Det hadde vært tilpass for dem det! :p

Skrevet

Hehe! Neppe... Med tanke på at Diskusjon.no ikke har noe tilknyttning til Live/PSN....

Men jeg hadde faen meg også gjort det. Men seff med en Ban på noen dager først, så uker.... Oppfører spilleren seg også idiot i spillet blir han banna.

Men man har jo brukt penger på spillet...

Skrevet
Bare å være snill gutt så går alt fint og du kan spille så lenge du vil. Enkelt og greit. Forumtroll er bare idioter uansett.

Det går vel begge veier. Blir du nektet på et EA spill av en eller annen grunn, blir resten av EA spillene dine også låst; i tillegg til tilgang til EA forumet. Så man kan fint bli utestengt fra EA forumet uten å være et forumtroll.

Skrevet

Latterlig spør du meg men EA gjør så mange idiotiske ting i løpet av et år at man umulig klarer å holde følge med all idiotien de sprer fra seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...