Mrpain Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Ingen av dere som har sett dem på kloss-hold eller gjennom Sniper-scope'n.. de har mørkebrune eller svarte skudd-sikkre vester... døh...
jajamensen Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 jeg skjønner ikke hva dere klager over jeg. fienden tåler akkurat passe. dere må skyte som julenisser hvis dere greier å drepe en fiende på 13 ak skudd. 2-3 skudd er nok.
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg kan også bekrefte det at fienden tåler for mye. Har ingenting med at jeg ikke treffer riktig. Ingen overlever 4-5 skudd i brystet og 3 skudd i magen med en t-skjorte som skuddsikker vest. Greit at du sikter på hodet og de stryker med med en gang da, men jeg forventer også at de stryker med når du har tømt et magasin på en fyr også. Det blir litt for dumt rett og slett og ødelegger litt av spillet mener jeg. Håper det kommer en patch som kan fikse litt. Kan også i samme slengen bekrefte at fiendene er dumme som brød. En fyr kom kjørende mot meg i en enorm fart, jeg stod rett foran et tre og kastet meg vekk i siste liten. Fyren i bilen krasjet i treet, men fortsatte å gasse på inn i treet. Han så bare rett frem og kjørte på, uten å tenke på at det er mulig å rygge eller å faktisk gå ut av bilen. Jeg ble stående på siden å se på løken i 5 min før jeg drepte han. Og en annen situasjon, jeg hadde akkurat drept en med kniv. Så kom der en vakt snikende bortover for å sjekke hva som hadde skjedd. Men det var ingen steder å gjemme seg så jeg bare stod rett med siden av. Alikevel bare snek vakten seg bort mot liket, sjekket tilstanden, og snek seg tilbake, enda jeg var 1 meter ved siden av han. Greit at det er morsomme situasjoer her, men det må da være måte på..
Tangier Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Det at folk tåler alt for mye i spillet ødela hele opplevelsen for meg. Har mang en gang blåst av med 50. cal på jeepen på folk som står 5 meter unna og de overlever flere skudd. Også det at folk fortsatt står oppreist etter 2-3 skudd fra G3en i brystkassa. Makes me cry inside. Også en ting til som irriterte meg er at du ikke kan toggle aim down sight. Irriterende å hole inne høyre museknapp eller hvilken som helst annen knapp i tillegg når jeg må skyte. For han som lurte på hva han mente med barrett light, er det nok det at barrett 50. cal snipern ofte går under kallenavnet Light Fifty. Wiki's your friend http://en.wikipedia.org/wiki/Light_Fifty
-Just-Me- Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 jeg skjønner ikke hva dere klager over jeg. fienden tåler akkurat passe. dere må skyte som julenisser hvis dere greier å drepe en fiende på 13 ak skudd. 2-3 skudd er nok. irriterer meg også over hvor mye de patetiske fiendene tåler. Er ikke så lett da å skyte "2-3" skudd i brystkassa og oppover, når de vet nøyaktig hvor du er og alle plaffer løs på deg. Her er INGEN din venn. Og hvordan POKKER klarer de drittfolka å ta meg igjen med de bilene de har?! De har jo samme type som meg, også tar de meg igjen, selv om bilen deres ryker og min ikke! Stor feil som ødelegger!
hugRmunR Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 For han som lurte på hva han mente med barrett light, er det nok det at barrett 50. cal snipern ofte går under kallenavnet Light Fifty.Wiki's your friend http://en.wikipedia.org/wiki/Light_Fifty Er forresten AS50 som er i spillet. Ikke Barrett. AS50
hugRmunR Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 du... som er så irritert på at de tåler for mye(nå snakker jeg til alle... ikke en ) viss du følger tiden, og militært utstyr, så finner du noe om det vi kaller: Skudd-sikker vest disse vestene har fulgt tiden... de nyeste kan NESTEN stoppe deagle skudd på kloss hold. Personen hadde dreiset rett i bakken uansett.
kjermy Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Det som er, er at det er midt i Afrika.... Har hver eneste en av soldatene der skuddsikre vester?
-sparks- Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 (endret) du... som er så irritert på at de tåler for mye(nå snakker jeg til alle... ikke en ) viss du følger tiden, og militært utstyr, så finner du noe om det vi kaller: Skudd-sikker vest disse vestene har fulgt tiden... de nyeste kan NESTEN stoppe deagle skudd på kloss hold. Personen hadde dreiset rett i bakken uansett. Nope Fysikkens lover: en kraft kan bare være så sterk som den opprinnelige kraften. Altså, hvis ett skudd treffer en person, og sender han 10 meter bakover, må den også sende skytteren 10 meter bakover. Endret 15. desember 2008 av -sparks-
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Har du sett en talibaner bli truffet av et .50 prosjektil? Google it.
archongamer Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) du... som er så irritert på at de tåler for mye(nå snakker jeg til alle... ikke en ) viss du følger tiden, og militært utstyr, så finner du noe om det vi kaller: Skudd-sikker vest disse vestene har fulgt tiden... de nyeste kan NESTEN stoppe deagle skudd på kloss hold. Personen hadde dreiset rett i bakken uansett. Nope Fysikkens lover: en kraft kan bare være så sterk som den opprinnelige kraften. Altså, hvis ett skudd treffer en person, og sender han 10 meter bakover, må den også sende skytteren 10 meter bakover. Som om det skulle vært Mythbuster som sa det selv dette De testet ut akkurat denne myten om at man blir kastet bakover osv når man blir truffet, og det viser seg å være kun en hollywood effekt. Skal en person som blir truffet som nevnt over kastes 10 meter bakover må samme kraft treffe personen som skyter Endret 16. desember 2008 av archongamer
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Testet Mythbuster gutta å skyte på et ekte menneske med .50 kaliber?
archongamer Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Testet Mythbuster gutta å skyte på et ekte menneske med .50 kaliber? De skøyt på en kopi av Buster med 50 kaliber mener jeg å huske, men kan huske feil. Det endte med at Buster datt rett ned, ikke mye tegn til å bli kastet bakover. Er ingen ekspert i fysikkens lover jeg altså, men Mythbusters busta den myten ganske så godt. En kraft må ha en tilsvarende motkraft eller noe i den duren. Endret 16. desember 2008 av archongamer
The Avatar Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Greit nok at fienden tåler litt mykje, men hadde fienden som var skadeskutt søkt dekning for å stelle såret sitt om ikkje anna så hadde ting vært mykje betre. Slik det er no kan du skyte fleire skudd i brystet på en fiende og han spring rundt og skyt på deg som om ingenting har skjedd. Om du derimot blir skada så dukkar du ned bak ein stein og bruker førstehjelp til du er klar til strid igjen. Eg ser denne ubalansen med kor mykje ein fiende tålar vedlig godt i multiplayer. Dei aller fleste velger klassa gunner sidan magasinet har så stor kapasitet, sjølv med eit unøyaktig våpen så kan du med MG'en ta ut minimum 2 fiendar før du må ladde om. Det er veldig få som er assault klassa sidan G3 og AK'en ofte krev at du ladar om før fienden går i bakken. Er klart det gå an å sikte betre, men i multiplayer så er fienden i konstant bevegelse så eit unøyaktig våpen med har stort magasin, er betre en eit nøyaktig et med lite magasin.
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Testet Mythbuster gutta å skyte på et ekte menneske med .50 kaliber? De skøyt på en kopi av Buster med 50 kaliber mener jeg å huske, men kan huske feil. Det endte med at Buster datt rett ned, ikke mye tegn til å bli kastet bakover. Er ingen ekspert i fysikkens lover jeg altså, men Mythbusters busta den myten ganske så godt. En kraft må ha en tilsvarende motkraft eller noe i den duren. Nja. Har sett noen taliban krigere fly veggimellom etter å ha fått en .50 i kroppen. På video vel og merke.
SAS1984 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Reagerte også at fienden tålte noe så inn i hampen mye. En 7.62mm fra G3en, har en utgangshastighet på ca. 820 meter i sekundet (Altså 2952km/t) og går rett gjennom en skudd-sikker vest, på nært hold. 7.62mm begynner også å spinne når den treffer noe, og ville sendt et menneske rett i bakken ved treff. Prosjektilet ville også med et direkte treff mot hodet, kunne ha "splattet" halve det, som en vann-melon. En 5.56mm derimot, splintrer når den treffer et menneske, og river en opp innvendig. Prosjektilet har også en høyere utgangs hastiget, på ca. 920 m/sekundet++, men går ikke nødvendigvis gjennom en skuddsikker vest. En .50 Cal (Kjent som 12.7mm) har en enorm ødeleggelse, og kan lage et utgangsår på størrelse med en håndball, i et menneske.Er ei heller umulig at lemmer som armer og bein kan bli skutt av, ved 1 treff. Et treff mot hode, ville mest sannsynlig bare fjernet hodet. Har også hatt det privelegium av å få testet 12.7mm (.50 Cal) med "eksplosive-tipper", og for å si det sånn.. Jeg er glad jeg ikke var i den andre enden, og tok i mot.. Tror ikke det ville vært spess. Mye mer igjen av et menneske, etter noen treff. Mangelen på realisme, samt repiterende oppdrag/bil-kjøring hvor fiendene ALLTID tar deg igjen, og en må ut å skru på den jævla bilen hvert 2.Minutt gjorde av Far Cry2 falt rimelig kjapt ned fra min "spille" liste. Endret 16. desember 2008 av SAS1984
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 "Mangelen på realisme, samt repiterende oppdrag/bil-kjøring hvor fiendene ALLTID tar deg igjen, og en må ut å skru på den jævla bilen hvert 2.Minutt gjorde av Far Cry2 falt rimelig kjapt ned fra min "spille" liste." DITTO. Har alledere byttet det inn. Fikk aldri prøvd .50 kaliberen i militæret, men jeg sto ved siden av en skytter på demo. SHIT!
The Avatar Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Er heilt enig med det som er sagt her. FC2 er eit spel som ser imponerande ut med fyrste augekast, men ser du nærmare etter er det mange svakheiter. Den delen av landskapet du kan bruke er mykje mindre en det såg ut som Klatring i fjell er mangelfull og heilt avhengig av å utnytte svakheiter i grafikk motoren (dette til tross for at det er lagt opp til at du skal ta deg opp dit for å hente diamanter). Fysikkmotoren er svært dårlig, bilkjøyring blir derfor veldig statisk, i tillegg så fører fall frå store høgder til problemer. Fiendens mangel på inteligens er retta på ved å gjere dei til telepatiske supersoldatar som tåler mykje og har en sett deg så har alle sett deg. Bilen får øydelagt motor uansett kvar du blir truffen. Funksjoner som å snike seg opp til baser og bruke kikkerten blir aldrig brukt pga at du må so nært basen for å kunne sjå noke at fienden også oppdager deg, eller at du ikkje finn den rette vinkelen som må til for å merke av eit interaktivt objekt på kartet. Det første Far Cry spelet var mykje betre.
-sparks- Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 (endret) Testet Mythbuster gutta å skyte på et ekte menneske med .50 kaliber? De skøyt på en kopi av Buster med 50 kaliber mener jeg å huske, men kan huske feil. Det endte med at Buster datt rett ned, ikke mye tegn til å bli kastet bakover. Er ingen ekspert i fysikkens lover jeg altså, men Mythbusters busta den myten ganske så godt. En kraft må ha en tilsvarende motkraft eller noe i den duren. Nja. Har sett noen taliban krigere fly veggimellom etter å ha fått en .50 i kroppen. På video vel og merke. Det du kan ha sett er ammunisjon med eksplosiv tipp som nevnt ovenfor. Det blir selvsagt noe helt annet. Jeg er helt enig med Sas1984 angående Far cry Endret 16. desember 2008 av -sparks-
Psykake Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Far Cry 2 = Lene Alexandra Pent å se på i første øyekast, men etter litt skjønner man at noe ikke er helt som det skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå