Gå til innhold

THQ saksøker Activision Blizzard


Anbefalte innlegg

Theo343:

 

Kanskje hvis du bruker 10 sekunder på å se nøye på bildene?

Insinuerer du at jeg ikke så nøye på bildene? Forklar meg detaljene som gjør bildet/coveret så likt :)

 

EDIT:

Ellers tror jeg mange her på forumet må få gå og sjekket øynene sine litt bedre. Det er jo ellers ikke rart at det er mange "friendly kills" i krig om ståa er slik med folk. "Jammen begge hadde uniform og bar våpen"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mala:

Jeg venter fortsatt på detaljene som skal være så like, men heller ikke du ser ut til å klare å poengtere disse? Og nei, synet mitt er meget bra :) Kanskje det er oppfattelsen av hva synet formidler andre sliter med?

 

Eg ville bare få frem at det ikkje skal vere nødvendig med teskje i denne sammenligningen her :) Men om du har eit godt fohold til teskjeer så har andre brukere påpekt likheten nedover tråden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Øye for selv fremtredende og viktige detaljer har ikke folk skjønner jeg, ta en titt på denne sidestillingen: (klikk på bildet)

post-38451-1225296899_thumb.jpg

Flere av tingene folk sier går igjen i begge bilder er helt feil, så da må jo noe være galt med øynene. Jeg synes coverne er meget forskjellige. Jo jeg tror det er nødvendig med "teskje" begge veier her for dette er farlig likegyldighet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det eneste som er likt er at det er to biler fremst i bildet som tilsynelatende kjører en forholdsvis lik rute med dog forskjellige vinkler, ellers er ingenting likt. Alt annet er forskjellig, ikke engang noen av kjøretøyene er like. Ordet Baja går igjen på begge covre men selv tittelen med "checkered flag" bak er så forskjellig at man skal være blind for å ikke se det.

 

At man skal kalle en bil som hopper og en som kjører for plagiat, blir nok litt drøyt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Men det er jo SÅ mye annet de kunne laget, det finnes ikke SÅ mange baja-spill ute og går. Hvorfor lage noe som er SÅ likt?

 

Og jeg skjønner ikke hvordan du kan se de IKKE ser like ut. Rett og slett. Hvordan skal man forklare det da? Det er to biler i samme rute, veldig veldig lik vinkel, det spruter støv eller noe rart rundt.

 

Er ikke så mye mer og si enn at du ikke syntes de likner og mange andre syntes de gjør. :)

Lenke til kommentar

Jo, det vil jeg påstå. I hockey er det mye mer begrenset hva man kan ha. Det er åpenbart med èn gang at "det her er hockey", det er kanskje ikke like innbydende med bilde av en publikumssal f.eks.

 

EDIT: Nå kjører du en idiotisk sarkastisk vinkling. Hva ville du tatt som bilde annet enn en person som spiller hockey på et spillcover, da?

 

Det er bare så fantastisk mye annet man kan gjøre med et baja-spillcover enn med et hockeycover.

 

OG, hva har hvordan andre cover ser ut noe med saken å gjøre?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er det flere spillere enn 1 på en hockey kamp. På samme måte som det kan ligge flere biler enn to fremst i en sving når man "tar bildet".

 

EDIT:

Kanskje noen "ser med en gang" at det er BAJA det er snakk om på de andre coverne, ser at landskapet er helt ulikt, antall kjøretøyer i bildet er forskjellig, banen er ulik, fargene og kjøretøyene er ulike.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men det er jo SÅ mye annet de kunne laget, det finnes ikke SÅ mange baja-spill ute og går. Hvorfor lage noe som er SÅ likt?

Kanskje du skulle sett litt på faktiske Baja løp. Skal love deg at du ville kommet opp med et veldig likt resultat som disse to selv om du aldri hadde sett disse coverene før.

 

Du kan jo prøve å fange Baja essensen uten å bruke biler som kjører i enten i steinet terreng eller i sand.

Eller er det det som er problemet? Hadde det vært bedre om bilen/bilene stod stille?

Lenke til kommentar

Ok så at kjøretøyene har noe til felles som alle kjøretøyer i BAJA bare at de har forskjellig farge og ellers er helt forskjellig i design skiller dem mye?

 

Dette er tullprat fra ende til annen ;) Neh dere får krangle dere imellom og la skylappene sitte, have fun.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...