Gå til innhold

Sjekk her! Spørreundersøkelse angående spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstremt lite kategorier og dårlige valg, men jeg har sendt inn med mindre man måtte registrere seg der på slutten for det gadd jeg ikke.

Skrevet

du vil altså knytte alder og kjønn opp mot type spillsjanger, antall timer spillt, knytte dette opp mot utdanning og hvordan det å være gamer kan gi fordeler i arbeidslivet.

Dette er jo svære spørsmål som jeg føler både spørsmålene og alternativene gir svært dårlig grunnlag for å gi noen fornuftige sammenhenger mellom.

Men lykke til, jeg har sendt inn :)

post gjerne resultatet når dere er ferdig..

Skrevet

Skulle gjerne svart men da må du oppdatere sjangrene litt. Det er ikke slik at spillverdenen består av FPS, strategi og andre.

RPG er det jeg spiller mest av. Hva med plattformere? Puzzle? ARPG? CRPG? JRPG? Adventure? Simulator? MMO? MMORPG? Andre kan heller være til spill som er sin egen sjanger

som The Sims e.l.

Sånn som det er nå kan noen som aldri har rørt et strategispill i sitt liv krysse av for strategi fordi de føler at kabal er ganske strategisk.

Skjønner hva du prøver å gjøre, men du vil ikke få noen tendens med sånne alternativer.

Og tro meg, jeg har gjort samme feilen selv før. :)

Skulle vise sammenhengen mellom flere statistikker på skolen for en del år siden.

Læreren holdt på å le seg i hjel fordi vi kom til de merkeligste slutninger.

Altså, "folk som spiser mye iskrem har mindre sjanse for å gifte seg" type slutninger.

Hvis du ikke har altfor dårlig tid, så hadde det nok hjulpet å pusse på alternativene litt.

Lykke til uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...