Gå til innhold

X58 fra EVGA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nice kort! men jeg ser ikke cpu strøm tilkoblingen? :S den er sikkert under, eller bak den gråe kjøleren..

 

Du mener vel til viften? :whistle:

 

hehe.. nei, mente faktisk strøm tilkoblingen til cpuen? som er enten 4-pin eller 8-pin?

kan nå hende at det ikke heter "strømtilkoblingen til cpuen", og at det er derfor du misforsto xD

Lenke til kommentar
nice kort! men jeg ser ikke cpu strøm tilkoblingen? :S den er sikkert under, eller bak den gråe kjøleren..

 

Du mener vel til viften? :whistle:

 

hehe.. nei, mente faktisk strøm tilkoblingen til cpuen? som er enten 4-pin eller 8-pin?

kan nå hende at det ikke heter "strømtilkoblingen til cpuen", og at det er derfor du misforsto xD

 

HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant?

Lenke til kommentar
HÆ? CPU'en skal vel ikke ha ekstra strøm? Den suger da det fra sokketen ikke sant?
Hæ? Har du sett noe sted at denne kabelen fra PSU plugges rett i CPU da? Nei den plugges i hovedkortet, som socketen også er tilkoblet.

 

Ja når er jeg med! Altså ikke "direkte" strøm til CPU, men en kabel som kobles til hovedkortet. Ja den vet jeg om! :p

 

Men går den 4/8 pins kabelen bare til CPU eller andre deler av hovedkortet. It makes sence når man allerede har en 20/24 man kobler på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...